Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Генератори
Очікувана вартість
556 000,00 UAH
UA-2022-12-26-004833-a da127d2d0a3c488d9969f21a4791bd2c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бугай Дарина Володимирівна

+380961089927 darynabugai@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Бугай Дарина Володимирівна
+380961089927
darynabugai@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори


в межах кошторисних призначень на відповідний період. Підпунктом 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що придбання замовниками: — товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, — послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, — робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей. (Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 4 п. 13 Особливостей викладено в протокольному рішенні уповноваженої особи від 26.12.2022)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Генератори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються після фактичної поставки всього Товару протягом 3-ох банківських днів, з дня підписання видаткової накладної, на підставі наданого Постачальником рахунку. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

26 грудня 2022 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 грудня 2022 11:10
Довідка Закарпатська ТПП.pdf
26 грудня 2022 11:10
Відповідь Закарпаттяобленерго.pdf
26 грудня 2022 11:10
протокол УО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мрішук Андрій Олександрович
#3305105615
Переможець 556 000,00
UAH
26 грудня 2022 11:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 10:57
звіт про виконання укладений
18 січня 2023 10:50
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 13:22
ДУ 1 техпомилка.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 12:33
підписаний контракт укладений
26 грудня 2022 11:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Генератори 8 штуки 69 500,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із допущенням технічної помилки (описки) в Договорі Сторони вирішили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Генератори 8 штуки 69 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 556 000,00
UAH