Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне. Папір А4, папка-файл А4
Очікувана вартість
6 786,32 UAH
UA-2022-12-24-002264-a 2715ce651d0a4e9ba6461e6b82292cb7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хома Віра Андріївна

+380672675041 lubin_velyky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великолюбінська селищна рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04373057
Місцезнаходження: 81555, Україна , Львівська обл., Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Контактна особа: Хома Віра Андріївна
+380672675041
lubin_velyky@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 пачка
Папір А4 NEW Future Laser 80 г/м2 (500 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81555, Україна, Львівська область, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
2 пачка
Папка-файл А4+прозорий 40 мкм 100 шт. в уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81555, Україна, Львівська область, смт. Великий Любінь, вул. Львівська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 грудня 2022 00:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАДР"
#23271204
Переможець 6 786,32
UAH з ПДВ
24 грудня 2022 23:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ПП Кадр.pdf укладений
24 грудня 2022 23:58