Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 42930000-4 Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати (Центрифужний випарник розчинника)
Очікувана вартість
3 757 071,67 UAH
UA-2022-12-23-023058-a 02bbfedc46744120a8297990db73886a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Омелянчук

+380636519025 s.omelianchuk@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Сергій Омелянчук
+380636519025
s.omelianchuk@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42930000-4: Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Центрифужний випарник розчинника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 42931000-1 — Центрифуги

Тендерна документація

23 грудня 2022 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
Переможець 3 757 071,67
UAH
23 грудня 2022 23:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 18:35
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 23:41
ДУ_№1_09_605.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 15:23
Договір про закупівлю № 09_605-12_2022 від 23.12.2022.pdf укладений
23 грудня 2022 23:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням підпункту 3.4.1. пункту 3.4., пунктів 11.3., 15.7. Договору, на підставі наданого ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вмотивованого звернення про проведення попередньої оплати від 23.12.2022 р. № 6010, ЗАМОВНИКОМ проводиться попередня оплата в розмірі 100 (ста) відсотків від ціни Товару, вказаної у Специфікації (Додаток № 1 до Договору), на підставі оригіналу рахунку-фактури.ПОСТАЧАЛЬНИК може використовувати отриману попередню оплату для здійснення оплат, необхідних для виконання Договору (придбання і постачання необхідних матеріалів, виробів, устаткування та обладнання, сплату податків, зборів тощо). ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується використати одержану попередню оплату у межах строку, визначеного абзацом третім пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, та у строк, визначений пунктом 4.1 Договору, але у будь-якому випадку в строк, визначений ЗАМОВНИКОМ у заявці на поставку Товару, направленій ЗАМОВНИКОМ та підтвердженій ПОСТАЧАЛЬНИКОМ, здійснити поставку Товару за Договором, що буде підтверджено підписанням Сторонами відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання Товару за місцем поставки, за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА.У межах строку дії Договору, визначеного пунктом 11.1. Договору, невикористані суми попередньої оплати підлягають поверненню ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ЗАМОВНИКУ. ЗАМОВНИК має право контролювати використання наданих ПОСТАЧАЛЬНИКУ сум попередньої оплати.У разі потреби ПОСТАЧАЛЬНИК забезпечує відповідальне зберігання продукції. Підстава "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" обрана у зв'язку із відсутністю в електронній системі підстави, яка відповідала би предмету додаткової годи.
Номер договору про закупівлю: 09/605-12/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 757 071,67
UAH