Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мішки для сипучих матеріалів
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2022-12-23-000109-a 532399fb258545318a3ed66115f0b223
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексеєв Остап Володимирович

+380990215238 tenderdcz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36443329
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11
Контактна особа: Алексеєв Остап Володимирович
+380990215238
tenderdcz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 одиниця
Мішки для сипучих матеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 18937000-6 — Пакувальні мішки
10000 одиниця
Мішки для сипучих матеріалів (Мішок захисного кольору 50/90 (56 щільність)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 18937000-6 — Пакувальні мішки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2022 01:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АВТОСПЕЦТЕХ АТП»
#42700723
Переможець 230 000,00
UAH
23 грудня 2022 01:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
1 укладений
23 грудня 2022 01:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мішки для сипучих матеріалів 5000 одиниця 10,00
UAH
Мішки для сипучих матеріалів (Мішок захисного кольору 50/90 (56 щільність) 10000 одиниця 18,00
UAH