Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
7 255,00 UAH
UA-2022-12-22-012270-a 3f4facac7f7e43fd97470f0642fd09bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Присяжнюк Світлана Олексіївна

0666418152 zemkog@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ" ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43628470
Місцезнаходження: 66110, Україна , Одеська обл., Подільський район, село Піщана, вулиця Короленко, буд.18
Контактна особа: Присяжнюк Світлана Олексіївна
0666418152
zemkog@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачок
папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
70 штуки
папки на зав'язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
25 штуки
папка швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 штуки
папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

22 грудня 2022 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Ананьївська друкарня Ананьївської міської ради"
#37880416
Переможець 7 255,00
UAH
22 грудня 2022 13:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 13:36
договір №21.pdf укладений
22 грудня 2022 13:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір А4 25 пачок 250,00
UAH
папки на зав'язках 70 штуки 10,00
UAH
папка швидкозшивач 25 штуки 8,48
UAH
папір для нотаток 3 штуки 31,00
UAH