Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380567319739 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2022 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2022 15:22 |
Початок аукціону: | 29 грудня 2022 15:22 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником по факту надання Послуг у строк, не пізніше 120 (ста двадцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт (наданих послуг). | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2022 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2022 14:57 |
Тендерна документація з додатками.docx | |
21 грудня 2022 14:57 |
Тендерна документація з додатками.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-21-000111 ● fe9b19df7d0c4c6e902cb092a92f61ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2023 15:27 |
29.03.2023 № 73
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.03.2023 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2022-12-21-014058-a
21.12.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 33612019
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-04 10:49:26
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-12-21-014058-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Замовником у пункті 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що учасники подають у складі пропозиції довідку в довільній формі в якій гарантовано, що вся тендерна пропозиція викладена українською мовою.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД НИКО" довідка в довільній формі вказаного змісту відсутня, чим не дотримано вимог пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації, як наслідок порушено вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922.
Згідно абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922.
Чому, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТД НИКО" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації ?
2. У пункті 4 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Особливостей, а саме: зокрема, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому слід зазначити, що Замовником вид предмета закупівлі визначено як послуга.
Проте зазначена норма зміни істотних умов договору стосується товару, про що свідчить пункт 19 Особливостей.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу першому частини 3 статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Чому, Замовником не дотримано вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-06 16:59:27
Відповідь на запит на пояснення Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023.
На запит на пояснення Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 повідомляємо таке.
Щодо першого питання. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників. Згідно зі статтею 22 Закону формальними (несуттєвими) є помилки що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Оскільки вся тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТД НИКО» фактично викладена українською мовою, учасник виконав вимоги визначені замовником у тендерній документації, відсутність довідки, яка гарантує, що всі документи викладені українською мовою при умові, що документи фактично викладені українською мовою не впливає на зміст тендерної пропозиції та по суті є формальною (несуттєвою) помилкою. Тобто підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТД НИКО», передбаченої Законом №922 не було.
Щодо другого питання. Тендерна документація, складена відповідно до вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та є універсальним документом. У пункті 4 «Умови укладення договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації процитовано весь пункт 19 Особливостей та перераховано всі можливі випадки внесення змін до істотних умов договору без прив’язки до предмету.
Також, відповідно до пункту 4 розділу VI тендерної документації остаточна редакція договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі та результатів аукціону на базі проекту договору про закупівлю, що є додатком 6 до тендерної документації.
Згідно з текстом проекту договору, викладеному у додатку 6 до тендерної документації та укладеного договору, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених в Особливостях, а саме:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону, а саме: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Зазначений перелік зміни істотних умов договору повністю відповідає підпунктам 1, 3, 4, 5, 8 пункту 19 Особливостей, які регулюють зміну істотних умов договору при закупівлі послуг.
Таким чином, порядок зміни істотних умов договору, визначений замовником в додатку 6 до тендерної документації (проекті договору) та в укладеному договорі повністю відповідає вимогам установленим в пункті 19 Особливостей й не є іншою інформацією, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто будь-яке порушення з боку Замовника вимоги абзацу першого частини 3 статті 22 Закону №922 відсутнє.
Також повідомляємо, що на сьогоднішній день жодних змін до умов договору Сторонами не вносилось.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимоги Східного офісу ДАСУ, викладеної у висновку моніторингу від 17.04.2023, договір про надання послуг від 16.01.2023 № 16/01 розірвано шляхом укладення додаткової угоди № 1, зобов'язання за зазначеним договором припинено. Комунальним підприємством "Управління контролю за благоустроєм міста" Дніпровської міської ради вимогу Східного офісу ДАСУ викладену у висновку моніторингу від 17.04.2023 виконано в повному обсязі.
2023-04-21 10:06:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 грудня 2022 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" |
711 000,00
UAH з ПДВ
|
702 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД НИКО" |
891 000,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛИСАК ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" #3162304911 |
Відхилено |
702 000,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2023 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 січня 2023 14:52
|
ТОВ "ТД НИКО" #40124118 |
Переможець |
710 000,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2023 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 10:05
|
Додаткова угода 1 до договору від 16 01 2023 № 16 01.pdf | укладений |
21 квітня 2023 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2023 10:29
|
Договір 16 01 від 16 01 2023.pdf | укладений |
16 січня 2023 10:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 січня 2023 — 21 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
173 621,21
UAH (в тому числі ПДВ 28 936,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін (на виконання вимоги Східного офісу ДАСУ викладеної у висновку моніторингу від 17.04.2023). |