Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за заходами з підготовки до опалювального сезону, а саме: поточний ремонт по встановленню твердопаливних пічок в приміщенні Одеського ліцею № 17 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Махачкалінська, 7, код ЕЗС 021:2015: 71240000-2 (архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
1 665,90 UAH
UA-2022-12-20-008913-a 140603683f804104a8acbece09405ca9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябчук Катерина Михайлівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Рябчук Катерина Михайлівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за заходами з підготовки до опалювального сезону, а саме: поточний ремонт по встановленню твердопаливних пічок в приміщенні Одеського ліцею № 17 Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Махачкалінська, 7, код ЕЗС 021:2015: 71240000-2 (архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65111, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Махачкалінська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

20 грудня 2022 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бєлявцев Валерій Михайлович
#999999999
Переможець 1 665,90
UAH
20 грудня 2022 12:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:39
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 14:07
технадзор школа 17.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 14:06
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 14:05
181.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися за взаємною згодою розірвати дію договору № 181 від 19.12.2022 р. 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 181 від 19.12.2022 р., складена у трьох примірниках, для кожної із сторін, та має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: 1. Сторони домовилися за взаємною згодою розірвати дію договору № 181 від 19.12.2022 р. 2. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 181 від 19.12.2022 р., складена у трьох примірниках, для кожної із сторін, та має однакову юридичну силу.