Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)
Очікувана вартість
1 036 800,00 UAH
UA-2022-12-19-006312-a 766874ce924e4242aa85ad03bd68aece
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпов Вадим Леонідович

+380487559772 centr.molgvard@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Український дитячий центр "Молода гвардія"
Код ЄДРПОУ: 33636307
Місцезнаходження: 65069, Україна , Одеська обл., Одеса, Миколаївська дорога, 172
Контактна особа: Карпов Вадим Леонідович
+380487559772
centr.molgvard@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 грудня 2022 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 1 036 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 метри кубічні
Збирання та вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
400 метри кубічні
Збирання та вивезення великогабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65069, Україна, Одеська область, м. Одеса, Миколаївська дорога, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 грудня 2022 11:18

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Сума забезпечення: 30000 UAH
19 грудня 2022 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 грудня 2022 11:18
Додаток _6 Інші вимоги.docx
19 грудня 2022 11:18
Додаток _5 Проект договору.docx
19 грудня 2022 11:18
Додаток _4 Форма цінової пропозиції.doc
19 грудня 2022 11:18
Додаток _3 Технічна вимоги.docx
19 грудня 2022 11:18
Додаток _2 Кваліфікація.docx
19 грудня 2022 11:18
Додаток _1. ст 17.docx
19 грудня 2022 11:18
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-12-19-006312-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 22 грудня 2022 08:55
необґрунтовані вимоги до способу надання послуг
Державне підприємство» «Український дитячий центр «Молода гвардія» (надалі - Замовник) в Тендерній документації на закупівлю за предметом код ДК 021:2015–90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Пунктами 1, 4 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги до учасників:
Послуги з вивезення відходів мають включати: збирання твердих побутових відходів та великогабаритних відходів за контейнерною схемою, МЕХАНІЧНЕ НАВАНТАЖЕННЯ ВІДХОДІВ, перевезення з території Замовника, яка знаходиться за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 172, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів
Учасник самостійно має здійснювати НАВАНТАЖЕННЯ ВІДХОДІВ У КОНТЕЙНЕРИ ЗА ДОПОМОГОЮ СПЕЦІАЛЬНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ (НАВАНТАЖУВАЧІВ)
При цьому Учасник має підтвердити наявність у нього мінімум 1 колісного екскаватора або навантажувача (згідно вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації).
Таким чином Замовник встановив для учасників єдиний спосіб навантаження відходів - механічний за допомогою навантажувачів.
Пункт 3 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.01.2015 №21 визначає, що вантажно-розвантажувальні роботи - це комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження; такі роботи застосовуються для навантаження (розвантаження) або вивантаження вантажів вручну або за допомогою спеціалізованої техніки (вантажопідіймальних кранів і машин, навантажувачів, автоелектрокарів).
Таким чином, діючим законодавством України передбачено 2 безпечних та фізично можливих способи навантаження відходів:
1. Вручну
2. За допомогою спеціалізованої техніки.
Крім того, у випадку навантаження відходів з використанням спецтехніки, такою технікою може бути не лише навантажувач, а й вантажопідіймальний кран, автоелектрокар або інша вантажопідіймальна машина.
Незважаючи на це, Замовник умисно обмежив способи навантаження відходів, а також звузив можливість використання спеціалізованої техніки до одного виду - механізованої: навантажувача.
Предметом Закупівлі є послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів. Відповідно до п.2 Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, під великогабаритними відходами розуміються тверді відходи, розміри яких перевищують 50 x 50 x 50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об’ємом до 1,1 куб. метра.
Отже, враховуючи специфіку та фізичні властивості великогабаритних відходів їх навантаження можна здійснити як вручну, зокрема вантажниками чи іншими кваліфікованими працівниками, так і з використанням будь-якої спеціалізованої техніки, а не лише навантажувача чи колісного екскаватора.
Вказавши у тендерній документації вимогу щодо механічного навантаження відходів та використання для цього виключного колісного екскаватора або навантажувача, Замовник умисно обмежив коло суб’єктів господарювання, які здатні надавати послуги за предметом Закупівлі з дотриманням усіх кількісних, якісних та технічних характеристик та можуть бути учасниками закупівлі, проте виконують навантаження великогабаритних відходів вручну або виконують механічним способом, але з використання відмінної від навантажувачів та колісних екскаваторів спеціалізованої техніки (вантажопідіймальний кран, автоелектрокар або інша вантажопідіймальна машина).
Відверто звужені та умисно деталізовані Замовником вимоги є дискримінаційними для потенційних учасників Закупівлі, що прямо заборонено ст.ст. 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Незаконність та дискримінаційність вимоги Замовника також підтверджує Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так предметом розгляду скарги у сфері публічних закупівель за номером UA-2021-12-06-007034-c.c2 були АБСОЛЮТНО ІДЕНТИЧНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ВИКЛАДЕНІ ВАМИ у п.п.1, 4 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-06-007034-c, Предмет закупівлі: Послуги з вивезення великогабаритних відходів за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, Замовник закупівлі: ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРАГНАВА" АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Одеська область).
За результатами розгляду цієї скарги Рішенням №28769-р/пк-пз від 30.12.2021р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України встановила, що визначення конкретного та виключного способу навантаження відходів є необґрунтованим та дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, а дії замовника визнані порушенням Закону України “Про публічні закупівлі”, за результатами чого замовника було зобов’язано виключити вказані положення з тендерної документації.
Таким чином, позиція Антимонопольного комітету України з цього питання є однозначною та свідчить про безумовну незаконність Ваших дій та невідповідність умов Вашої тендерної документації основним принципам публічних закупівель.
У розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок встановлювати додаткові дискримінаційні та незаконні вимоги до учасників в тендерній документації.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 грудня 2022 16:40
Шановний Учаснику, згідно ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Саме задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, Замовником було висунуто умову щодо наявності у Учасника мінімум 1 колісного екскаватора або навантажувача. Таким чином Замовник встановив для учасників не єдиний засіб навантаження відходів – екскаватор, а ще й навантажувач. До відома Учасника - Навантажувач (англ. loader, нім. Lader m) — самохідна, причіпна або стаціонарна машина, що захоплює, навантажує, переміщує й укладає в транспортні засоби, штабелі або відвали сипкі, грудкові чи поштучні вантажі. Розрізняють ківшеві, грейферні та інші навантажувачі. Навантажувачі бувають різні: - Автонавантажувач, Електронавантажувач, Кар'єрний навантажувач, Самонавантажувач, Породонавантажувальна машина, та інші… Замовник також обізнаний з Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.01.2015 №21, що визначає типи вантажно-розвантажувальних робіт, як комплекс заходів, спрямованих на підняття різноманітних вантажів з метою їх завантаження чи розвантаження. Але якщо Учасник робить спирання на відповідний, наказ то також мав би дочитати, що цей наказ включає такий розділ, як: «3. Вимоги до місць проведення вантажно-розвантажувальних робіт, території підприємства, виробничих будівель і споруд» та безліч вимог до цих місць.
Виходячи з умов місця надання послуг за кодом ДК 021:2015-90510000-5-Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів), Замовник вказує транспорт, саме який не буде перешкоджати нормам, таким як:
- Позначення небезпечних зон та відповідного устаткування повинно відповідати вимогам Технічного регламенту знаків безпеки і захисту здоров’я працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2009 року № 1262 (далі - Технічний регламент знаків безпеки і захисту здоров’я працівників), ГОСТ 12.2.058-81 «ССБТ. Краны грузоподъемные. Требования к цветовому обозначению частей крана, опасных при эксплуатации» та ГОСТ 12.4.026-76 «ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности» (далі - ГОСТ 12.4.026-76);
- На місцях проведення вантажно-розвантажувальних робіт повинна забезпечуватися можливість руху транспортних засобів, засобів механізації і працівників без зустрічей і перетинань технологічних потоків;
- Ширина проїздів на площадках для укладання вантажів повинна забезпечувати безпеку руху транспортних засобів і підіймально-транспортного устаткування;
- Площа вантажно-розвантажувальних майданчиків повинна забезпечувати відстань між габаритами транспортних засобів не менше ніж 1 м. При проведенні навантаження і розвантаження поблизу будинку відстань між будинком і транспортним засобом з вантажем повинна бути не менше ніж 0,8 м.,--- тощо.
Передбачаючи вимогу, а саме: Учасник самостійно має здійснювати навантаження відходів у контейнери за допомогою спеціальних транспортних засобів (навантажувачів) при цьому Учасник має підтвердити наявність у нього мінімум 1 колісного екскаватора або навантажувача (згідно вимог п.1 Додатку 2 до тендерної документації), Замовник виходив саме із розміщення своїх локаційних місць та із законодавчих норм, яким саме способом та спеціальним транспортом можна надати відповідні послуги на місці розміщення відходів Замовника.
Тому дана умова не є дискримінаційною, а також не є складною для виконання Учаснику відповідного рівня надання аналогічних послуг, та не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі.
Замовником завжди додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі. Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Номер вимоги: UA-2022-12-19-006312-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 22 грудня 2022 08:57
строк дії сертифікату ISO
Державне підприємство» «Український дитячий центр «Молода гвардія» (надалі - Замовник) в Тендерній документації на закупівлю за предметом код ДК 021:2015–90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Так, п.п.7, 8 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ встановлено, що Учасник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження чого Учасник має надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно. При чому Замовник встановлює вимогу, що строк дії вказаних сертифікатів повинні бути чинними до кінця 2023 року.
Вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що прямо обмежують участь потенційних учасників у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі.
Так, Сертифікати за системою ISO видаються на 3 роки з щорічним проходженням наглядових аудитів, що випливає зі змісту самого сертифікату. Після закінчення терміну дії сертифікату проводиться повторна сертифікація або ресертифікація. Отримання вказаних сертифікатів на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних документів. Діючим законодавством України не передбачено, що такі документи, як сертифікат, посвідчення, свідоцтво може бути продовжено в будь-який момент за рішенням його власника, як звичайний цивільний чи господарський договір.
Така вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, та при цьому мають чинні сертифікати за системою ISO та чинні всі інші дозвільні документи, що дають законне права на надання послуг за предметом закупівлі, проте строк дії таких документів менший, ніж визначив за власним бажанням Замовник у тендерній документації.
Відповідно до даних електронної системи закупівель кінцевий строк подачі учасниками своїх пропозиції становить 27.12.2022 00:00. На дату подачі тендерної пропозиції наше підприємство має всі чинні дозволи, свідоцтва та сертифікати та при цьому готове гарантувати та взяти на себе зобов'язання щодо своєчасного отримання нових дозвільних документів (дозволів, свідоцтв. сертифікатів тощо), строк дії яких сплине після подання пропозиції та протягом всього строку дії договору про закупівлю, в тому числі і з урахуванням його продовження на наступний рік. Однак Замовник визначив у тендерній документації, що такі документи повинні діяти саме до кінця 2023 року та не передбачає для учасників закупівлі можливості продовжити чи поновити строк дії таких дозвільних документів, якщо термін дії їх закінчиться раніше 31.12.2023 року.
Враховуючи вищенаведене, вимоги Замовника щодо надання учасниками закупівлі сертифікатів за системою ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 зі строком дії протягом усього строку надання послуг є надмірною та необґрунтованою вимогою, яка незаконно обмежує конкуренцію та позбавляє потенційних учасників можливості участі у публічній закупівлі. В результаті чого виконати вимогу замовника та фактично прийняти участь у закупівлі можуть лише учасники, які мають всі ці документи в наявності одночасно та строк їх дії становить до 31 грудня 2023 року або із більш пізніми датами.
Це пряме обмеження на участь та дискримінація щодо потенційних учасників закупівлі, які мають вказані дозвільні документи, але їх строк менший, ніж того вимагає Замовник. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Вважаємо, що Замовник має право вимагати надання лише чинних на дачу подачі документів, а не на вигаданий ним на власний розсуд строк. Якщо ж Замовник бажає впевнитись у тому, що учасник забезпечить чинність таких документів протягом всього строку дії договору про закупівлю, то повинен надати всім учасникам закупівлі альтернативу шляхом гарантування з боку учасників своєчасного отримання (поновлення) документів, строк дії яких сплине протягом виконання договору про закупівлю. Лише при таких умовах будуть дотримані принципи добросовісної конкуренції між учасниками закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Замовник торгів, виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Вимоги Замовника є надмірними та занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включення до тендерної документації дискримінаційних умов свідчить про те, що Замовник навмисно необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи в доступі до участі у закупівлі певним виконавцям (постачальникам) послуг, які спроможні виконати умови договору, брати участь у Закупівлі.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 грудня 2022 17:13
Шановний Учаснику, згідно ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Саме задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням Замовником було висунуто умову щодо надання відповідних документів, саме до кінця 2023 року. Дана умова не є дискримінаційною, не є складною для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Від початку дії законодавства про публічні закупівлі в Україні, Учасники, які неодноразово приймають участь у публічних закупівлях, та надають послуги на рівні запропонованої Замовниками якості всіляко обізнані, що закупівельний період зазвичай це повний календарний рік. Тому не дивно, що строк дії вказаних сертифікатів повинен бути чинним до кінця 2023 року, а це ще тому, що замовник хоче бути чітко впевнений що якість послуг, які він закуповує за державні кошти, буде дійсно якісною та як доказ вбачається це в наявних документах учасника, наданих на весь строк надання послуг.
Учасник стверджує, що отримання вказаних сертифікатів на новий строк можливо лише після закінчення строку дії чинних документів, але ж не має жодної законодавчої норми де вказано, що під час дії сертифіката на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» не може бути видано нового відповідного сертифікату. Учасник вправі для надання якісних послуг та надання повного пакету документів, які вимагає Замовник один раз взяти відповідні документи до кінця календарного року, і потім завжди замінювати їх за календарною потребою.
Замовником завжди додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі. Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності.
Номер вимоги: UA-2022-12-19-006312-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ГРАД-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32635131
Дата подання: 22 грудня 2022 08:58
сфера дії сертифікату ISO
Державне підприємство» «Український дитячий центр «Молода гвардія» (надалі - Замовник) в Тендерній документації на закупівлю за предметом код ДК 021:2015–90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів) встановлені дискримінаційні умови для потенційних учасників закупівлі, що є службовим зловживанням та грубою незаконною поведінкою Замовника, яка порушує основні принципи публічних закупівель.
Так, п.п.7, 8 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ встановлено, що Учасник повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». На підтвердження чого Учасник має надати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 та сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно. При чому Замовник встановлює вимогу, що вказані сертифікати мають бути видані стосовно конкретних видів економічної діяльності, а саме:
збирання безпечних відходів,
оброблення та видалення безпечних відходів,
технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів,
перевезення вантажів автомобільним транспортом.
Вбачаємо в таких умовах тендерної документації невідповідність предмету закупівлі та нормам чинного законодавства, а також порушення вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
Пункт 01 Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 передбачає, що Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері надання послуг. Відповідно Сертифікат ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги якісно та у відповідності з вимогами чинного законодавства. Стандарт ISO 14001 призначений надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами (Пункт 02 Національного стандарту України ДСТУ ISO 14001:2015).
Однак, ні чинним законодавством України, ні Стандартом ISO 9001:2015 чи Стандартом ISO 14001:2015 взагалі не регламентовано вимогу щодо необхідності визначення у самому сертифікаті конкретного переліку видів господарської діяльності задля досягнення відповідності вимогам вказаним стандартів та впровадження системи сертифікації на своєму підприємстві. Суб’єкт господарювання проходить сертифікацію добровільно, на визначені ним за власним бажанням види господарської діяльності, які відповідають зареєстрованим КВЕДам, наявній матеріально-технічній базі та специфіці роботи конкретного підприємства.
Окрім того, згідно п.4.1 Загальних положень Тендерної документації предметом закупівлі є послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів. В свою чергу п.1 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ визначено, що “Послуги з вивезення відходів мають включати: збирання твердих побутових відходів та великогабаритних відходів за контейнерною схемою, механічне навантаження відходів, перевезення з території Замовника, яка знаходиться за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 172, утилізацію /видалення/ знешкодження/ захоронення твердих побутових відходів та великогабаритних відходів”.
В Поясненнях до Класифікації видів економічної діяльності (КВЕД-2010), що є Додатком до Наказу Державного комітету статистики України №396 від 23.12.2011 року, надається наступне обґрунтування щодо послуг/робіт, які включають види економічної діяльності 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів. Цей клас включає:
- технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів: механічний ремонт; ремонт електричних систем автотранспортних засобів; ремонт електронних систем упорскування палива; поточне обслуговування; ремонт кузовів; ремонт запчастин автотранспортних засобів; миття, полірування тощо; напилення та фарбування; ремонт лобового скла та вікон; ремонт сидінь автотранспортних засобів; ремонт шин і камер, їх установлення або заміну; антикорозійне оброблення;
- установлення деталей і приладдя, яке не є складовою процесу виробництва автотранспортних засобів.
Аналогічне обґрунтування суті послуг (робіт), що включають вищезазначені види діяльності, також наведено і в Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженому Наказом Держспоживстандарту України 11.10.2010 № 457.
Враховуючи вищенаведене, технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів охоплює ВИКЛЮЧНО обслуговування та ремонт автомобілів, а також встановлення деталей та приладдя.
Таким чином, відповідно до пункту 4.1 Загальних положень та пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації ні предмет закупівлі, ні суть послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів не включають в себе такі роботи/послуги як технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів. Отже вимога Замовника про надання учасником Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) стосовно таких видів діяльності як технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів є безпідставною та такою, що жодним чином не стосується послуг, що закуповуються.
Згідно п.п. 7 та 8 Додатку 3 до Тендерної документації Замовник пропонує учасникам, які здійснюють технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів за договором надання послуг, в складі тендерної пропозиції надати договір з учасником на відповідні послуги (в даному випадку сфера технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів може не надаватись в основному сертифікаті Учасника). Однак і вказана вимога жодним чином не узгоджується з предметом закупівлі та суттю послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів, оскільки технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів взагалі не мають до них відношення та в рамках публічної закупівлі Замовник не закуповує ці послуги (роботи).
Вищенаведена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які можуть надавати послуги за предметом закупівлі якісно, ефективно та на умовах максимальної економії, але не мають відповідних сертифікатів або отримали їх на інші види діяльності. Натомість наявність таких видів діяльності як технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів не є законодавчо визначеною обов’язковою складовою підтвердження належної сертифікації щодо впровадження на підприємстві систем ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001.
Відверто звужені та умисно деталізовані Замовником вимоги є дискримінаційними для потенційних учасників Закупівлі, що прямо заборонено ст.ст. 5, 22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакцій, Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «запобігання корупційним діям і зловживанням»; “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить і стаття 22 Закону “Про публічні закупівлі”.
Незаконність та дискримінаційність вимоги Замовника щодо надання учасниками закупівлі Сертифікатів ISO, які не мають жодного відношення до послуг, що закуповуються, а також встановлення вичерпного переліку видів діяльності, щодо яких учасник має надати сертифікат, також підтверджує Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях №11323-р/пк-пз від 24.05.2021 року, №9206 - р/пк-пз від 27.04.2021 року, №4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року та інші.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що в Антимонопольному комітеті України в серпні 2022 року предметом розгляду скарги у сфері публічних закупівель за номером UA-2022-08-10-003023-a.b4 були АБСОЛЮТНО ІДЕНТИЧНІ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩО ВИКЛАДЕНІ ВАМИ у п.п.7, 8 Додатку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-10-003023-a, Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з видалення великогабаритних відходів), Замовник закупівлі: Комунальне підприємство «Житлово-комунальний сервіс «Порто - Франківський», м. Одеса). За результатами розгляду цієї скарги Рішенням №5641-р/пк-пз від 30.08.2022р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України визначила, що надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автотранспортних засобів не є предметом закупівлі, включення таких умов є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників закупівлі, а дії замовника визнані порушенням Закону України “Про публічні закупівлі”, за результатами чого замовника було зобов’язано виключити вказані положення з тендерної документації.
Таким чином, позиція Антимонопольного комітету України з цього питання є однозначною та свідчить про безумовну незаконність Ваших дій та невідповідність умов Вашої тендерної документації основним принципам публічних закупівель.
У розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок встановлювати додаткові дискримінаційні та незаконні вимоги до учасників в тендерній документації.
Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель та вимог статей 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також містить прямі ознаки корупційних проявів та зловживань Замовника, та є складом правопорушення, передбаченого ст.50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” у вигляді антиконкурентних дії, обмежувальної, дискримінації діяльності, а також склад кримінальних злочинів, передбачених ст.191 Кримінального кодексу України у вигляді привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, та злочину, передбаченого ст.364 Кримінального кодексу України у вигляді зловживання владою або службовим становищем.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо усунути дискримінаційні умови для проведення публічної закупівлі, викладені у даній вимозі, та привести умови Тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель. У разі незадоволення даної вимоги будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби та правоохоронних органів з відповідними скаргами щодо ініціювання перевірки публічної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності, що призведе до блокування процедури закупівлі та несвоєчасного отримання Вами пріоритетно важливих послуг зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2022 17:16
Шановний Учаснику, по-перше щодо прямих ознак корупційних проявів та зловживань Замовника окремо звертаємо вашу увагу на додержання норм етичної поведінки. Іноді вони значно вищі, ніж юридичні. Аморальні вчинки, що мають вищий ступінь суспільної небезпеки, кваліфікуються у законодавстві як злочин. До суспільних відносин, що регулюються не лише нормами моралі, а й нормами законодавства можна віднести і деякі норми адміністративного законодавства, зокрема. Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 30 ЗУ "Про інформацію" якщо особа вважає, що оціночні судження або думки принижують її гідність, честь чи ділову репутацію, а також інші особисті немайнові права, вона вправі скористатися наданим їй законодавством правом на відповідь, а також на власне тлумачення справи у тому самому засобі масової інформації, з метою обґрунтування безпідставності поширених суджень, надавши їм іншу оцінку. А якщо суб'єктивну думку висловлено в брутальній, принизливій чи непристойній формі, що принижує гідність, честь чи ділову репутацію, на особу, яка таким чином, та у такий спосіб висловила думку або оцінку, може бути покладено обов'язок відшкодувати завдану моральну шкоду. Звертаємо вашу увагу, на дотримання загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, та в подальшому ставити свої запитання більш коректно.
Так що перш ніж використовувати відповідні вислови трохи проявіть логіки і поставте себе на місце Замовника, та відштовхніться не лише від своїх амбіцій та наявності документів, які маєте, а і від фактичних реалій сьогодення, де якість, в повному розумінні цього слова, наданих послуг, а саме за предметом - код ДК 021:2015–90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання та вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів), лише наявна у певних Учасників.
Передбачаючи відповідну умову в додатку 3 до тендерної документації, Замовник хоче бути стовідсотково впевнений, що у Учасника завжди транспортні засоби, якими надаються послуги, в справному технічному стані. У Учасників в яких завжди всі спеціальні транспортні засоби (чи у їх субпідрядних організацій) в справному технічному стані, не виникають подібних вимог, але на жаль у нашому економічному просторі ще є Учасники, які завжди намагаються чимось бути невдоволені, і чомусь всіляко всебічно це дуже помітно.
До того ж, згідно до ст. 21 Закону України «Про публічні Закупівлі»: в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до документації. Саме задля дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням Замовником було висунуто умову щодо надання відповідних документів, саме в такій редакції. Дана умова не є дискримінаційною, не є складною для виконання завданням, не містить обмежень в участі потенційних Учасників закупівлі. Усі Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм мають можливість взяти участь у закупівлі на рівних умовах, забезпечений вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Якщо виконання умов даного Оголошення про проведення процедури закупівлі та вимог до предмета закупівлі є для вас неприйнятними або занадто складними, ви маєте повне право проігнорувати дану закупівлю та не приймати в ній участі.
Замовником завжди додержані принципи здійснення закупівлі, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до мети Закону України «Про публічні закупівлі», якої є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовник під час проведення процедури закупівлі, керується даними принципами і під час підготовки документації.
Але не дивлячись на те, що Ваше зауваження вважаємо безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає дійсності, Замовник піде на зустріч, та скорегує відповідну умову, а також відповідно до діючого законодавства України, Замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій