Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури з точками доступу Системи відеоспостереження міста Дніпра - 12 вузлів (згідно дислокації)
Очікувана вартість
2 385 000,00 UAH
UA-2022-12-18-001533-a 086beb58980f4beb8124a30090a4af31
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Льовочкін

+380678727953 infotender221@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36094821
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-info-rada-dnipro-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Вадим Льовочкін
+380678727953
infotender221@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2022 20:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2022 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 2 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія; Умови надання – шляхом завантаження відповідних документів у електронній системі закупівель; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 71 550,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 71550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуга з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури з точками доступу Системи відеоспостереження міста Дніпра - 12 вузлів (згідно дислокації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 50330000-7 — Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 грудня 2022 20:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична та безумовна електронна банківська гарантія; Умови надання – шляхом завантаження відповідних документів у електронній системі закупівель; Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 71 550,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Сума забезпечення: 71550 UAH
21 грудня 2022 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2022 16:47
Тенд. док. посл. ВОЛЗ з wf_2023_зміни 211222.docx
21 грудня 2022 16:47
Перелік змін 21122022.docx
18 грудня 2022 20:46
Проект договору.docx
21 грудня 2022 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2022 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2022 16:47
Тенд. док. посл. ВОЛЗ з wf_2023_зміни 211222.docx
18 грудня 2022 20:46
Тенд. док. посл. ВОЛЗ з wf_2023.docx
21 грудня 2022 16:47
Перелік змін 21122022.docx
18 грудня 2022 20:46
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-01-10-000027 ● b6a7aab945ff444ab43374429e43debc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 січня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 січня 2023 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

18.01.2023 № 10

Дніпро




Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.01.2023 № 10
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2022-12-18-001533-a
18.12.2022
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
код ЄДРПОУ 36094821
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-01-25 16:03:00

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури з точками доступу Системи відеоспостереження міста Дніпра - 12 вузлів (згідно дислокації), код ДК 021:2015: 50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-18-001533-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами, із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. В ході моніторингу установлено що, у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII, проте переможець процедури закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII.
Враховуючи вищезазначене та відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Просимо надати пояснення, чому Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-01-27 14:49:41

Пояснення

У відповідності до вимог пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII.
Учасник процедури закупівлі Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури з точками доступу Системи відеоспостереження міста Дніпра - 12 вузлів (згідно дислокації), код ДК 021:2015: 50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (за номером ID: UA-2022-12-18-001533-a) ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" 26.12.22 було обрано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір підписати договір, яке сформовано: 26.12.22, 22:19
28.12.2022 ПП «Відродження» завантажив до системи закупівель файл «Стаття 17 Закону України ''Про публічні закупівлі''.pdf» який містить інформацію щодо вимоги.
Таким чином Учасник виконав умови тендерної документації тому у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "ВІДРОДЖЕННЯ".

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-06 09:42:29

Запит для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури з точками доступу Системи відеоспостереження міста Дніпра - 12 вузлів (згідно дислокації), код ДК 021:2015: 50330000-7: Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційного обладнання (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-18-001533-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції:
Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності у учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника, такої, що використовується учасником на договірних засадах тощо, в тому числі зазначається інформація про наявність обладнання, транспорту, офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника, адреса(-си)/контактні телефони офісу та/або складських / виробничих приміщень учасника.
Аналізом інформації, документів оприлюднених в електронній системі закупівель установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажена Довідка про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11, проте зазначена Довідка не містить інформацію про наявність офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника, адреса(-си)/контактні телефони офісу та/або складських / виробничих приміщень учасника, яка є у власності учасника, такої, що використовується учасником на договірних засадах тощо.
Просимо надати пояснення, чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" не враховано невиконання вимоги пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації в частині зазначення в Довідці про матеріально-технічну базу інформації про наявність офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника, адреса(-си)/контактні телефони офісу та/або складських / виробничих приміщень учасника?
2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника обов’язковим є: наявність в Учасника можливості виконання послуг згідно умов зазначених у технічних вимогах з використанням транспорту для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого, тощо. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або договір оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. Так, в Довідці про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11зазначена інформація про вантажопасажирський автомобіль ГАЗ 33023-14 (АЕ3352РТ), автомобіль бригади з підключення ONU ЗАЗ TF699Р (АЕ4275ВХ), як «власне». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажені технічні паспорти на зазначені автомобілі в яких зазначений власник – фізична особа (керівник ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"), проте відсутні договір (договори) оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. між фізичною особою (керівник ПП "ВІДРОДЖЕННЯ") та учасником закупівлі – юридичної особою ПП "ВІДРОДЖЕННЯ".
Просимо надати пояснення, чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" не врахована не відповідність інформації зазначеної в Довідці про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11в розділі «Наявності автотранспортних засобів» в частині «власне» та завантажених технічних паспортів на зазначені автомобілі власником яких є фізична особа (керівник ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"), тоді як учасником закупівлі є юридична особа ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"?
3. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис.
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", який містить штатний розпис.
4. У Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником визначено вимогу: у складі своєї пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі.
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", який містить довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі.
5. У пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у разі закупівлі робіт чи послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Просимо надати інформацію, у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", який містить вищезазначену інформацію задля відповідності вимозі пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a. 09 лютого 2023 р. в електронній системі публічних закупівель Prozorro було опубліковано Висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a. Як зазначено у п. 2 Констатуючої частини Висновку від 09 лютого 2023 р. моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" не відповідає вимогам установленим у тендерній документації Замовника, а саме: - відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника обов’язковим є: наявність в Учасника можливості виконання послуг згідно умов зазначених у технічних вимогах з використанням транспорту для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого, тощо. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або договір оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. Так, в Довідці про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11зазначена інформація про вантажопасажирський автомобіль ГАЗ 33023-14 (АЕ3352РТ), автомобіль бригади з підключення ONU ЗАЗ TF699Р (АЕ4275ВХ), як «власне». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажені технічні паспорти на зазначені автомобілі в яких зазначений власник – фізична особа (Колодчик Олександр Іванович), який доречи є керівником ПП "ВІДРОДЖЕННЯ". Проте у складі тендерної пропозиції відсутні договір (договори) оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. між фізичною особою Колодчик Олександр Іванович та учасником закупівлі – юридичної особою ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", чим не дотримано вимогу визначену у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника; - відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутній штатний розпис, що не відповідає вимозі пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника; - у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником визначено вимогу: у складі своєї пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутня вищезазначена довідка, що не відповідає вимозі визначеній у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовника; - у пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у разі закупівлі робіт чи послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутня вищезазначена інформація, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Враховуючи зазначене, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимоги абзацу шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922- VIII, натомість визнав його переможцем та уклав із ним договір від 02.01.2023 № 02/01-3 на суму 2 381 000,00 гривень. Окрім цього моніторингом установлено, що у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII, Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 26 грудня 2022 року. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажений лист від 26.12.2022 № 26/12/22-01 «Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимозі 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" в зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей. У відповідності до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Кінцевим днем оскарження Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a є 16 лютого 2023 р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не погоджується з інформацією, викладеною у Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a та вважає, що зазначені у Висновку обставини не відповідають дійсності. Насамперед, як вбачається з інформації, розміщеної в Електронній системі публічних закупівель Prozorro щодо закупівлі UA-2022-12-18-001533-a, у зв’язку з початком здійснення моніторингу закупівель Східним офісом Держаудитслужби 25.01.2023 р. було оприлюднено Запит для надання пояснень. 27.01.2023 р. КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР оприлюднило відповідь на Запит Східного офісу Держаудитслужби, у якому надало відповідні пояснення. 06.02.2023 р. Східним офісом Держаудитслужби знову було оприлюднено Запит для надання пояснень, після чого 09.02.2023 р. Східний офіс Держаудитслужби оприлюднив Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a. Необхідно зазначити, що у відповідності до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Згідно зі ст. 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. У відповідності до ст. 255 ЦК України: 1. Якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. 2. Письмові заяви та повідомлення, здані до установи зв'язку до закінчення останнього дня строку, вважаються такими, що здані своєчасно. Оскільки Запит для надання пояснень був оприлюднений Східним офісом Держаудитслужби 06 лютого 2023 р., то третім робочим днем, передбаченим ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», було саме 09.02.2023 р. Тобто до кінця цього третього дня КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДМР мало право та наміри надати на вищевказаний Запит свої пояснення щодо відсутності будь-якого допущення порушень при проведенні процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a. Однак оприлюднивши 09 лютого 2023 р. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a Східний офіс Держаудитслужби фактично позбавив КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» можливості у встановлений законом спосіб захистити свої права та подати до закінчення дня 09 лютого 2023 р. свої пояснення, як цього вимагав Східний офіс Держаудитслужби. Таким чином, права КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» на надання передбачених законом пояснень були порушені, що призвело до складення Східним офісом Держаудитслужби безпідставного та необґрунтованого Висновку від 09.02.2023 г. Також КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» вважає, що зазначених у Висновку від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a порушень у дійсності допущено не було. Вказане підтверджується наступним: 1. З приводу начебто відсутності у складі тендерної пропозиції договору (договорів) оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. між фізичною особою Клодчиком Олександром Івановичем та учасником закупівлі – юридичної особою ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" звертаємо увагу на наступне: У Довідці про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11 переможець торгів ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" зазначив про наявність у нього, зокрема, наступних автомобілів: Автомобіль (лабораторія), для проведення монтажу ВОЛЗ та автовишка ЗІЛ-130. На підтвердження наявності цих автомобілів у цьому ж файлі до Довідки надано нотаріально посвідчений Договір оренди від 10.02.2022 р. зі строком дії до 10.02.2025 р. та предметом якого є автомобіль марки НІССАН, д.н. АЕ2841 КС. Саме цей автомобіль зазначено в Довідці, як автомобіль (лабораторія), для проведення монтажу ВОЛЗ. Крім того, до Довідки додано копія Договору № 15/12/22 від 15.12.2022 р. зі строком дії до 31.12.2023 р. та з можливістю подальшої пролонгації. Предметом цього Договору, зокрема, є автовишка ЗІЛ 130 АГП, інформація про який також зазначена в Довідці. Отже, у користуванні ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" на законних підставах знаходяться вищезазначені автомобілі, що підтверджується вказаними договорами. Умови Тендерної документації передбачали обов’язкову наявність в Учасника можливості виконання послуг згідно умов зазначених у технічних вимогах з використанням транспорту для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, як власного, так і орендованого, але не визначали обов’язкової мінімальної кількості такого транспорту. Наявність у ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" двох власних транспортних засобів -- автомобіля (лабораторії) для проведення монтажу ВОЛЗ та автовишка ЗІЛ-130 зі спеціальною технікою, щодо яких укладені відповідні договори, свідчить про повну відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. В той же час надання свідоцтв про реєстрацію на інші транспортні засоби додатково підтверджує наявність у ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" можливість виконання умов Договору та надання відповідних послуг. 2. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис та трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Тобто, тендерна документація містить вимоги щодо підтвердження саме наявності працівників необхідної кваліфікації. Разом з тим, наявність працівника у штаті підтверджується, насамперед, його трудовим договором, формою якого у цьому випадку відповідно до вимог КзПП України, є видання наказу про прийняття на роботу. В той же час штатний розпис – це організаційно-розпорядчий документ, що відображає структуру підприємства, чисельність відділів, працівників, розмір їхньої заробітної плати, проте не відображає фактичну наявність працівників. Тобто, штатний розпис не свідчить про заповнення цієї штатної одиниці і сам по собі не може бути підтвердженням наявності відповідного працівника, оскільки часто на підприємствах бувають вакансії – незаповнені штатні одиниці. Отже, саме наказ про прийняття працівників на роботу є самостійним та достатнім підтвердженням наявності відповідних працівників у штаті підприємства, як це передбачено Тендерною документацією. 3. З приводу начебто відсутності про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі, повідомляємо, що ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" у складі тендерної пропозиції надало файл «Інформаційний лист підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.pdf» № 19/12/22-19 від 19.12.2022 р., яким підтверджує відповідність вимогам, встановленим у Додатку 2 до Тендерної документації та файл «Технічні вимоги.pdf» № 19/12/22-03 від 19.02.2022 р. у якому зазначена ця вимога та згода на виконання всіх умов, викладених у вимогах та технічному завданні. Як вбачається із Додатку № 2 до Тендерної документації, цей Додаток містить Вимоги до охорони праці та захисту довкілля, в тому числі відповідальність за дотримання працівниками Виконавця вимог охорони праці та пожежної безпеки, яка покладається на Виконавця, та відповідність якості наданих послуг умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм та охорони навколишнього середовища. Саме зазначеним Інформаційним листом № 19/12/22-19 від 19.12.2022 р. і підтверджується відповідність вимогам чинного законодавства щодо охорони праці та захисту довкілля. Крім того, ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" у складі Тендерної пропозиції надало Довідку про наявність дозвільних документів з Охорони праці № 21/12/22-01 від 21.12.2022 р., якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Отже ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", належним чином підтвердило свої зобов’язання стосовно дотримання вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля. Той факт, що документ, який підтверджує зазначені обставини, названо Інформаційним листом, а не довідкою, жодним чином не спростовує належного виконання ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" умов Тендерної документації, оскільки цей Інформаційний лист і містить всю необхідну інформацію. Відмова від врахування цього Інформаційного листа виключно через те, що він не іменований, як довідка, було б виявом надмірного та невиправданого формалізму. 4. З приводу відсутності у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця звертаємо увагу, що з файлу «Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf» №21/12/22-05 від 21.12.2022р. та файлу «Довідка про матеріально-технічну базу.pdf» №19/12/22-11 від 19.12.2022, а також інших наданих у складі тендерної пропозиції документів учасник у довільній формі показав та довів про не залучення субпідрядників чи співвиконавців. 5.Щодо зауваження про начебто не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей необхідно зазначити наступне: У відповідності до ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема:, - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією - фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Разом з тим зазначені вимоги закону з боку ПП «Відродження» було виконано шляхом надання у встановленому Законом порядку листа № 26/12/22-01 від 26.12.2022 р. «Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що було завантажено ПП «Відродження» після обрання його переможцем. Також звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до Постанови КМУ № 165 від 28.02.2022 р. «Про зупинення строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру» Кабінет Міністрів України постановив: 1. Зупинити строки надання, крім строків надання адміністративних послуг у сферах державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації актів цивільного стану, суб’єктами (особами), що провадять діяльність під час воєнного стану, адміністративних послуг суб’єктами їх надання та строки видачі дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні (крім надання адміністративних послуг у сфері будівництва, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”). 2. Поновити зупинені строки у місячний строк після припинення чи скасування воєнного стану на відповідній території України. Отже, отримання учасниками торгів довідки встановленого зразка щодо відсутності судимості не було можливим. Крім того, вважаємо, що зобов’язання Східним офісом Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 02.01.2023 № 02/01-3, зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, не відповідає вимогам чинного законодавства України. У зв’язку з вищезазначеним ПРОШУ: 1.Прийняти ці Заперечення до розгляду. 2.Висновок від 09 лютого 2023 р. Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-18-001533-a – скасувати. 3.Розгляд цих Заперечень провести за обов’язкової участі представників КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

2023-02-15 16:28:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 лютого 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 лютого 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості). Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII. Поряд з цим, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок проведення моніторингу процедури закупівлі та специфіку реалізації результатів моніторингу. Частиною восьмою статті 8 Закону № 922-VIII визначено, що замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Проте, розгляд заперечень до висновку Законом № 922-VIII не передбачений. Тому, Східний офіс Держаудитслужби (далі Східний офіс) розглянув розміщену в розділі «Інформація про усунення порушень», як звернення за роз’ясненням змісту висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2022-12-18-001533-a, його зобов’язань та повідомляємо про наступне. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" не відповідає вимогам установленим у тендерній документації Замовника, а саме: - відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції має надати: Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності у учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності учасника, такої, що використовується учасником на договірних засадах тощо, в тому числі зазначається інформація про наявність обладнання, транспорту, офісу та/або складських/виробничих приміщень учасника, адреса(-си)/контактні телефони офісу та/або складських / виробничих приміщень учасника. Враховуючи зазначене, в тендерній документації відсутня вимога про необхідність надання інформації щодо наявності у учасника виключно двох автомобілів. Проте є вимога «Обов’язковим є: наявність в Учасника можливості виконання послуг згідно умов зазначених у технічних вимогах з використанням транспорту для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого, тощо. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: техпаспорт на власний транспорт або договір оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг Так, в Довідці про матеріально-технічну базу від 19.12.2022 № 19/12/22-11 зазначена інформація про вантажопасажирський автомобіль ГАЗ 33023-14 (АЕ3352РТ), автомобіль бригади з підключення ONU ЗАЗ TF699Р (АЕ4275ВХ), як «власне». При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажені технічні паспорти на зазначені автомобілі в яких зазначений власник – фізична особа особа (Колодчик Олександр Іванович), який доречи є керівником ПП "ВІДРОДЖЕННЯ". Проте у складі тендерної пропозиції відсутні договір (договори) оренди/користування/надання послуг перевезень вантажів з терміном оренди/користування/надання послуг перевезень не менше, ніж до 31.12.2023 р. між фізичною особою Колодчик Олександр Іванович та учасником закупівлі – юридичної особою ПП "ВІДРОДЖЕННЯ", чим не дотримано вимогу визначену у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. - відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Обов'язковим є: Учасник повинен мати у своєму штаті не менше 3 працівників (зокрема, але не виключно не менше трьох монтажників або інженерів). Учасник повинен мати у своєму штаті не менше трьох монтажників або інженерів, при цьому працівника інженерної спеціальності, який пройшов навчання з питань технологій GEPON, адміністрування та конфігурування обладнання BDCOM, наявних у замовника торгів, опис якого зазначено у Технічному завданні. Учасник повинен мати у своєму штаті працівника інженерної спеціальності, який пройшов навчання з питань інсталяції та обслуговування відеокамер, серверів та програмного забезпечення, які надаються Замовником та які входять до складу наявної Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих Системи відеоспостереження Замовника, (перелік обладнання та програмного забезпечення зазначений у технічних вимогах Додатку 1). На підтвердження проходження навчання Учасник має надати довідку (сертифікат) компанії – виробника обладнання про проходження навчання працівниками Учасника з питань інсталяції та обслуговування зазначених у технічних вимогах: відеокамер, серверів та програмного забезпечення (зі збереженням гарантійних зобов’язань виробника) з обов’язковим зазначенням моделей/артикулів (переліку обладнання та програмного забезпечення Для підтвердження наявності працівників у штаті Учасник надає штатний розпис та трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Враховуючи все перелічене, Замовником в тендерній документації визначена вимога про надання учасником у складі тендерної документації Штатного розпису. Окрім цього, «та трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутній Штатний розпис, що не відповідає вимозі встановленій Замовником у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації. - у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовником визначено вимогу: у складі своєї пропозиції Учасник надає довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Тобто, Замовником визначена чітка вимога про надання Учасником довідки в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі. Тендерною документацією Замовника не передбачені інші документи, довідки із інформацією, які можуть бути надані замість визначеної вимоги щодо надання вищезазначеної довідки. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутня довідка в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про зобов’язання Учасника дотримуватись вимог чинного законодавства щодо охорони праці, захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимозі визначеній у Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовника; - у пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено, що у разі закупівлі робіт чи послуг, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" відсутня вищезазначена інформація, що не відповідає вимозі визначеній у пункті 7 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Слід зауважити, що тендерною документацією Замовника не визначені інші документи, інформація, якими учаснику закупівлі можливо показати та довести факт про не залучення субпідрядників чи співвиконавців; - моніторингом установлено, що у пункті 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Зауважуємо, що переможець повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель саме документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 26 грудня 2022 року. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" завантажений лист від 26.12.2022 № 26/12/22-01 «Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимозі 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що листами Міністерства внутрішніх справ України від 23.05.2022 № 12655/16-2022, Міністерства юстиції України від 24.05.2022 № 38570/44897-26-22/19.1.3, Національного агентства з питань запобігання корупції від 31.05.2022 № 23-06/12865-22, Державної податкової служби України від 31.05.2022 № 3694/5/99-00-13-01-05 визначено спосіб і повідомлено про можливість отримання документів задля виконання переможцем вимоги абзацу третього пункту 44 Особливостей. Окрім цього, ДП “ПРОЗОРРО” листом від 10.06.2022 № 206/01/659/11, повідомило щодо технічної можливості формування в системі електронних закупівель Prozorro звіту з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (ЄДР) та довідки з Державної податкової служби України про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Поряд з цим повідомляємо, що відповідно до пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Поряд із цим, відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на викладене, з метою ретельного та детального вивчення тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником не були використані права регламентовані пунктом 38 та пунктом 40 Особливостей. Частиною сімнадцятою статті 8 Закону № 922-VIII визначено, що обмін інформацією між органом державного фінансового контролю та замовником, встановлений цією статтею, здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Також повідомляємо, що відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

2023-02-20 10:15:57

Оскарження в суді

Опис: 23.02.2023 подана ПОЗОВНА ЗАЯВА (АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ) про визнання протиправним та скасування Висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2022-12-18-001533-a від 09 лютого 2023 р.
Дата публікації: 24 лютого 2023
Номер відкриття провадження: 160/3832/23
Дата відкриття провадження: 06 березня 2023

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ВІДРОДЖЕННЯ" 2 381 000,00
UAH з ПДВ
2 381 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 грудня 2022 10:37
Електронний підпис
25 грудня 2022 22:23
Електронний підпис
25 грудня 2022 22:21
Банківська гарантія.zip
25 грудня 2022 22:21
Лист код доступу.pdf
25 грудня 2022 22:21
Банківська гарантія.zip.p7s
25 грудня 2022 22:21
Лист код доступу.pdf.p7s
25 грудня 2022 22:21
Технічні вимоги.pdf
25 грудня 2022 22:21
Технічні вимоги.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"
#21922399
Переможець 2 381 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2022 22:19

Документи

26 грудня 2022 22:19
Електронний підпис
26 грудня 2022 22:18
протокол 202.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2022 22:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІДРОДЖЕННЯ"
#21922399
2 381 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2022 22:19
Електронний підпис
26 грудня 2022 22:18
протокол 202.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 14:27
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:41
Дог№0201-3_2610_Обсл. ВОЛЗ(5month)_2 381 000_UA-2022-12-18-001533-a_pak.pdf укладений
03 січня 2023 16:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 381 000,00
UAH