Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001305 |
Вебсайт: | http://todl.com.ua |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 |
Контактна особа: |
Марія Томашівська +380352263405, +380352263405 tender@todl.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2022 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 15:53 |
Відкриті торги ТД вивіз ТПВ.doc | |
16 грудня 2022 15:53 |
Проєкт договору вивіз ТПВ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000011 ● f6ded52875fe435a94e52e2bb109befe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023 №5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.01.2023 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2022-12-16-013592-a від 16.12.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-17 13:13:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивіз твердих побутових відходів)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-16-013592-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 15:45:36
Пояснення, інформація та документи щодо запиту
Розглянувши запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивіз твердих побутових відходів)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-12-16-013592-a) КНП «ТОДКЛ» ТОР на виконання статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє наступне.
1. На підставі фінансового плану на 2023 рік здійснюється обґрунтування розміру бюджетних призначень. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно Постанови КМУ від 26 липня 2006 року № 1010 « Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами», Наказу № 66 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами» від 05.11.2019 , а також Наказу № 23 «Про внесення змін в наказі від 05.11.2019 № 66 «Про встановлення тарифів на послуги з Поводження з побутовими відходами»» від 13.06.2022. Технічні і якісні характеристики розраховувались нами згідно норм чинного законодавства України, яке регулює дану сферу діяльності, зокрема:
- Постанови Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 р. № 1070 «Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 р. № 1173 «Питання надання послуг з вивезення побутових відходів».
Обсяг надання послуг в поточному році, розраховувався згідно обсягів минулого року, я саме: 1032,48 м. куб.
2. Також надаємо посилання на сторінку власного веб- сайту https://todl.com.ua/obgruntuvannia-2022/ на якому розміщено повідомлення про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 02.01.2023 за №ДР-185 укладений між КНП «ТОДКЛ» ТОР та ПП «КВАРТАЛ-Л» 26.01.2023 розірвано.
2023-01-26 14:30:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто
2023-01-26 15:28:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТАЛ-Л" |
144 621,18
UAH з ПДВ
|
144 621,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТАЛ-Л" #34473660 |
Переможець |
144 621,18
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2022 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 грудня 2022 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 12:41
|
Додаткова угода - Сміття 2023.pdf | укладений |
26 січня 2023 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 11:15
|
Договір сміття 2023.pdf | укладений |
02 січня 2023 11:14
|