Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

компоненти донорської крові, 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
12 940,73 UAH
UA-2022-12-16-005579-a 1f8358fc796444948c4813eb0a809d0d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Циганенко

+380964646233 ztdl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Наталія Циганенко
+380964646233
ztdl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
компоненти донорської крові 3 найменування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 33141570-6 — Кров людини

Тендерна документація

16 грудня 2022 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#01991501
Переможець 12 940,73
UAH
16 грудня 2022 11:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 12:15
Додаткова угода №2 до № 14 від 14.12.2022 д.кров.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення 31-ої сесії 8-го скликання Житомирської міської ради від 29.06.2023 №800 «Про проведення організаційних заходів в закладах охорони здоров’я» щодо припинення юридичної особи - КП «Дитяча лікарня» ЖМР, реорганізувавши шляхом приєднання до Комунального підприємства «Лікарня №2 ім. В.П. Павлусенка» Житомирської міської ради, а також продовження зобов’язань по Договору. Додатковою угодою вносяться зміни реквізитів Покупця
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML