Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мінівалик «Мультіколор» 30/100 мм, Ручка для валіка 6мм/100мм, за ДК 021:2015- 44510000-8 - Знаряддя
Очікувана вартість
208,08 UAH
UA-2022-12-16-001907-a 1808844af1874cc2a0cfaa06874583cf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скоріна Анастасія Олегівна

+380617023244 buh_pmsd1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький центр первиної медико-санітарної допомоги №1"
Код ЄДРПОУ: 38969725
Місцезнаходження: 69002, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Соборний, будинок 88
Контактна особа: Скоріна Анастасія Олегівна
+380617023244
buh_pmsd1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Мінівалик «Мультіколор» 30/100 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний,буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штуки
Ручка для валіка 6мм/100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69002, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пр.Соборний,буд.88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

16 грудня 2022 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО - ФІРМА "ДЕДАЛ
#20470959
Переможець 208,08
UAH з ПДВ
16 грудня 2022 09:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2022 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: № 145
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML