Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації проєкту «Нова економіка Івано-Франківська (NEF) – підтримка нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську» (Грантовий контракт ENI/2021/430-325), який фінансується за кошти Європейського Союзу (ЄС) в рамках програми «Мери за економічне зростання» (M4EG)
Очікувана вартість
25 605,00 UAH
UA-2022-12-14-012264-a b9e5979690be45a3b7ef2fa4f4463d22
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіщук Макарій Миколайович

380342551890 ten.mvk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04054346
Вебсайт: http://www.mvk.if.ua
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Кіщук Макарій Миколайович
380342551890
ten.mvk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
77 штуки
ДК 021:2015 (CPV) : 39263000-3 Канцелярське приладдя в рамках реалізації проєкту «Нова економіка Івано-Франківська (NEF) – підтримка нових кластерів інноваційної економічної діяльності в Івано-Франківську» (Грантовий контракт ENI/2021/430-325), який фінансується за кошти Європейського Союзу (ЄС) в рамках програми «Мери за економічне зростання» (M4EG)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Тендерна документація

14 грудня 2022 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Процак Олександр Богданович
#3228221910
Переможець 25 605,00
UAH
14 грудня 2022 13:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
25_неф.pdf укладений
14 грудня 2022 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 25 605,00
UAH