Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання паперу офісного
Очікувана вартість
101 992,00 UAH
UA-2022-12-14-011621-a 207c7222d09c415383db99b617833c1e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грічко Наталія

+380982037666 ngrichko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка №21" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34017661
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, 61037, Харківська область, вул.Плеханівська 126
Контактна особа: Грічко Наталія
+380982037666
ngrichko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Придбання робіт здійснюється без застосування відкритих торгів на підставі п.13 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р.: замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 пачка
Папір 80г/м2 А-4, 500 ар.IQ allround клас А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Плеханівська,126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

14 грудня 2022 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Хапіліна Олена Олександрівна
#2773800805
Переможець 101 992,00
UAH
14 грудня 2022 13:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 14:44
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 13:53
ПАПІР.pdf укладений
14 грудня 2022 13:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір 80г/м2 А-4, 500 ар.IQ allround клас А 380 пачка 268,40
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 101 992,00
UAH