Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ігор Мироненко +380567451049 tenddog@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2022 13:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2022 17:00 |
Очікувана вартість: | 277 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 775 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом десяти днів з дати підписання Сторонами Акту. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2022 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2022 13:31 |
Оголошення 1.doc | |
14 грудня 2022 13:31 |
ТД 1.docx | |
14 грудня 2022 13:31 |
Проект_договору 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-10-000029 ● 6a9f7f170a7c455cabc3f6a9574904ef
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 березня 2023 12:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.03.2023 № 69
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2022-12-14-011534-a 14.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-22 13:55:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-14-011534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-24 14:30:21
Пояснення
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді – внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання (ДК 021:2015 код 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)», ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-14-011534-a (далі – Предмет закупівлі), департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) здійснено, керуючись річною потребою, зіставляючи очікувану вартість закупівлі з вартістю послуг на 2022 рік. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, з урахуванням зміни цін та переліку складових послуг відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Відповідні бюджетні призначення встановлені рішенням Дніпровської міської ради від 14.12.2022 №2/31 "Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік" та ґрунтуючись на «Програмі реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020 - 2024 роки» (зі змінами), прийнятою рішенням Дніпровською міською радою від 30.03.2016 № 18/5 з внесеними у подальшому змінами (доповненнями).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, здійснено на підставі потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники) та на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення функціонування внутрішньобудинкових мереж водопостачання, водовідведення та електропостачання, у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Технічні характеристики предмета закупівлі, визначено замовником виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до тендерної документації, проектом договору (Додаток 3 до тендерної документації ), а також передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля.
Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2022 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
261 374 927,24
UAH з ПДВ
|
261 374 927,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
261 374 927,24
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2022 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 15:57
|
01-2023 звіт.pdf | укладений |
10 січня 2024 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2023 11:49
|
01-2023 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
10 січня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:33
|
01-2023 договір.pdf | укладений |
10 січня 2023 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редагування пункту 1.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |