Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Юлія Єкімова +380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2022 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 539 437,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 697,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Обсяг виконання робіт додатково визначено в технічних вимогах – Додаток № 4 до тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2022 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2022 14:22 |
ТД ПРУ 1ша школа (із змінами).doc | |
16 грудня 2022 14:22 |
Перелік змін.docx | |
13 грудня 2022 16:30 |
Додаток 4.docx | |
13 грудня 2022 16:30 |
Додаток 5.docx |
16 грудня 2022 14:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 грудня 2022 14:22 |
ТД ПРУ 1ша школа (із змінами).doc
|
|||
16 грудня 2022 14:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
13 грудня 2022 16:30 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 грудня 2022 16:30 |
Додаток 5.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше запитання. До тендерної документації були внесені відповідні зміни.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-16-000051 ● ea5f4f74a2cf48d0a6db47cf9f3cb1e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2023 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.01.2023 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.01.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 16.01.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.01.2023 № 10
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
22 UA-2022-12-13-019683-a 13.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-19 16:15:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Южфасад» (далі – ТОВ «Южфасад») вимогам частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як учасником ТОВ «Южфасад» у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію з оригіналу ліцензії або дозвільного документу на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками?
Так учасником ТОВ «Южфасад» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію про провадження господарської діяльності від 01.11.2022 № 012355/22.
Слід зазначити, що абзацом 1 підпункту 1 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова № 314) установлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі – декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Натомість відповідно до додатку 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» до Постанови № 314, документом, який дає право на провадження господарської діяльності з виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є дозвіл на виконання будівельних робіт.
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Южфасад» вимогам пункту 1.1 частини 1 додатку № 2 до ТД, тоді як учасником ТОВ «Южфасад» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано договір позички від 09.08.2021 б/н, в якому позичкодавцем є фізична особа-підприємець Курик Михайло Дмитрович та користувачем є ТОВ «Южфасад», в особі директора Курика Михайла Дмитровича?
Проте відповідно до частини 3 статті 238 Цивільного кодексу України, представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-24 09:53:02
Пояснення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У доданому файлі: Заперечення моніторинг.docx надані аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-12-13-019683-a.
2023-02-07 14:45:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 15.02.2023 року подано адміністративний позов до Одеського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Номер відкриття провадження: | 420/3472/23 |
Дата відкриття провадження: | 24 лютого 2023 |
Документи:
27 лютого 2023 17:15
|
Електронний підпис |
27 лютого 2023 16:59
|
Електронний підпис |
27 лютого 2023 17:13
|
Ухвала відкриття провадження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮЖФАСАД" |
12 497 872,17
UAH з ПДВ
|
12 497 872,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮЖФАСАД" #42227277 |
Переможець |
12 497 872,17
UAH з ПДВ
|
11 січня 2023 17:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 січня 2023 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 16:15
|
Локалізація Калькуляції.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 12:37
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 12:36
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2023 17:55
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2023 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2023 10:48
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
15 березня 2023 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 16:14
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
17 січня 2023 16:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини підвального приміщення Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області з влаштуванням найпростішого укриття, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м.Южне, Одеського району, Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
12 497 872,17
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-ПРУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт частини підвального приміщення Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області з влаштуванням найпростішого укриття, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м.Южне, Одеського району, Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
10 010 660,16
UAH з ПДВ
|