Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні вивіски, жалюзі
Очікувана вартість
87 600,00 UAH
UA-2022-12-12-020513-a 1b94d3a88c094c0797c112ea1b88abdc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальяд Інна Олександрівна

+380672785502 ekonomist.cpmsdp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Покровської міської ради Дніпропетровської області"
Код ЄДРПОУ: 37691403
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., Покров, вул. Медична, буд.19
Контактна особа: Гальяд Інна Олександрівна
+380672785502
ekonomist.cpmsdp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інформаційна вивіска, розмір 5400 х 300
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі
1 штуки
Інфомраційна вивіска, розмір 1300 х 260
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі
9 штуки
Жалюзі вертикальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі
25 штуки
Жалюзі горизонтальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Робочі 100

Тендерна документація

12 грудня 2022 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Басова Л.Ю.
#2509010200
Переможець 87 600,00
UAH
12 грудня 2022 17:08