Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"Бібрська міська лікарня"Бібрської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43877579 |
Місцезнаходження: | 81220, Україна , Львівська обл., Бібрка, вул. Стуса. 41 |
Контактна особа: |
Ронік Володимир Романович +380636817789 knpbibrskaml@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2022 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 338 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 694,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2022 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2022 16:19 |
Технічна специфікація.docx | |
12 грудня 2022 16:19 |
Тендерна документацiя.doc | |
12 грудня 2022 16:19 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000048 ● 16d668906ad640739a57f08efb1c0d23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 219
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.07.2023 №219.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-12-018808-a, 12.12.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 14:16:46
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2022-12-12-018808-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.3 «Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено – з усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до уповноваженої особи, Роніка Володимира Романовича.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника (Ронік Володимир Романович), уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 12:54:47
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики визначено виходячи з потреб КНП «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради. Характеристики Товару, що закуповується, повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України. Паливо дизельне підвищеної якості повинно відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КНП «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради є одержувачем коштів з місцевого бюджету. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради.
3. Щодо посади уповноваженої особи Замовника уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Так, відповідно до пункту 2 розділу 1 Тендерної документації, у усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до уповноваженої особи, Роніка Володимира Романовича +380636817789, knpbibrskaml@ukr.net. Таким чином, уповноважена особа – це посада Роніка Володимира Романовича.
4. Щодо інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Переможець процедури закупівлі «ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» під час укладення договору про закупівлю надав відповідні документи (надаємо в складі пояснення).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 14:46:18
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2022-12-12-018808-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Бібрська міська лікарня» Бібрської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
Згідно з пунктом 4.1 розділу IV договору від 26.12.2022 №24ПТ-35259/22 (далі - Договір №24ПТ-35259/22) термін поставки товару: до 31.12.2022, а відповідно до пункту 6.1 розділу VI Договору №24ПТ-35259/22 договір діє до 31.12.2022, або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене , прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами в повному обсязі зобов'язання за Договором №24ПТ-35259/22 (з наданням підтверджуючих документів щодо поставки товару та його оплати).
2. У разі виконання всіх зобов'язань за Договором №24ПТ-35259/22, вказати причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлію.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-09 11:00:44
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо виконання сторонами в повному обсязі зобов'язання за Договором №24ПТ-35259/22 (з наданням підтверджуючих документів щодо поставки товару та його оплати).
Між КНП "Бібрська міська лікарня" Бібрської міської ради та ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" укладено Договір №24ПТ-35259/22 від 26 грудня 2022 року на саму 338 800,00 грн. Відповідно до платіжного доручення №807 від 28 грудня 2022 року та Накладної на відпуск товару №24ПТ-35259/22 від 26.12.2022 року договір виконано в повному обсязі. (Документи додаються до відповіді на запит)
2. Щодо причини не публікування звіту про виконання договору про закупівлію.
З метою усунення виявленого порушенням Замовником торгів буде оприлюднено звіт про виконання Договору №24ПТ-35259/22 від 26 грудня 2022 року. Проте, просимо взяти до уваги, що війна триває і в січні 2023 року росія здійснювала бомбардування та обстріли всієї території України, зокрема об’єкти критичної інфраструктури, які забезпечують постачання електроенергії цивільному населенню, тому виникли ситуації коли Замовник не мав електричної енергії та не зміг в повному обсязі виконувати свої обов’язки. Крім того, Замовник торгів зобов’язується в майбутньому не допускати подібного роду порушення чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)» (UA-2022-12-12-018808-a) від 14 серпня 2023 року повідомляємо наступне: Зважаючи на Висновок про результати моніторингу процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів: «ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)», порушення, які були виявлені під час проведення моніторингу (ідентифікатор UA-M-2023-07-25-000048). Щодо місця поставки Так, Замовником пунктом 4.3. «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» розділу 1 Тендерної документації, передбачено, що Місце поставки: за місцезнаходженням АЗС Постачальника. Окрім того, в примітці до закупівлі Замовником було зазначено, що «Під місцем поставки варто розуміти: за місцезнаходженням АЗС Постачальника». Зважаючи на те, що Замовник здійснює закупівлю дизельного палива по смарт-картках або скретч-картках (талонах), то Замовник не може знати місце поставки, оскільки не знає хто буде переможцем закупівлі, тому не може вказати конкретне місце поставки. Таким чином, Замовник дотримався усіх вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Щодо звіту про виконання договору З метою усунення виявленого порушенням Замовником торгів буде оприлюднено звіт про виконання Договору №24ПТ-35259/22 від 26 грудня 2022 року. Проте, просимо взяти до уваги, що війна триває і в січні 2023 року росія здійснювала бомбардування та обстріли всієї території України, зокрема об’єкти критичної інфраструктури, які забезпечують постачання електроенергії цивільному населенню, тому виникли ситуації коли Замовник не мав електричної енергії та не зміг в повному обсязі виконувати свої обов’язки. Таким чином, Уповноваженою особою було виконано висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ та проведено заходи направлені на недопущення під час проведення майбутніх закупівель встановлених та будь яких інших порушень. Зокрема, Уповноважена особа провела детальний аналіз висновку моніторингу проведеного Західним офісом Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Також, Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
2023-08-15 15:11:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13/0190/2023пр |
Дата публікації: | 04 жовтня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0169/2023пн |
Дата відкриття провадження: | 11 жовтня 2023 |
Документи:
27 жовтня 2023 09:44
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2023 10:48
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" |
338 800,00
UAH з ПДВ
|
338 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" #39263391 |
Переможець |
338 800,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 15:54
|
Договір | укладений |
26 грудня 2022 15:47
|