Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів)
Очікувана вартість
29 950,00 UAH
UA-2022-12-12-012748-a 08663fea574e43d4b719214e8dee0bbb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степан Наталія Іванівна

+380990237746 nataliiastepan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20453063
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, площа Народна, 4
Контактна особа: Степан Наталія Іванівна
+380990237746
nataliiastepan@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


в межах кошторисних призначень на відповідний період (виникнення додаткової потреби, яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі). Відповідно до абз. 3 п. 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. 16 вересня 2022 р. Кабінетом Міністрів України прийнято постанову «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» № 1041, де вказується Пенсійному фонду України забезпечити з 1 жовтня 2022 р. виплату та з 1 грудня 2022 р. призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. Внаслідок накладення на Пенсійний фонд України додаткових повноважень відбулось збільшення кількості працівників і, як наслідок, збільшення обсягу друку документів. Тому для подальшого забезпечення безперебійного виконання повноважень Головним управлінням Пенсійного фонду України в Закарпатській області існує необхідність проведення закупівлі без використання електронної системи відповідно до абз. 3 п. 15 Особливостей за предметом закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів) (код за ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
263 послуга
Послуги з заправки/відновлення картриджів, технічного обслуговування та ремонту принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, Надання послуг здійснюється за адресою Виконавця (в окремих випадках – на території Замовника), який забезпечує доставку (забирання/повернення) майна за свій рахунок за адресами центрального офісу та сервісних центрів Замовника: 88008, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна, 4; 88017, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, 2; 90100, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Шевченка, 40; 89200, Закарпатська область, м. Перечин, пл. Народна, 6; 90600, Закарпатська область, м. Рахів, вул. Миру, 34; 90500, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Робітнича, 18; 90202, Закарпатська область, м. Берегово, вул. Мукачівська, 11; 89000, Закарпатська область, смт. Великий Березний, вул. Шевченка, 10; 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Миру, 43; 89100, Закарпатська область, смт. Воловець, вул. Карпатська, 31; 90000, Закарпатська область, смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 56; 89600, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Миру, 151Ж; 89300, Закарпатська область, м. Свалява, пл. Головна, 1; 90400, Закарпатська область, м. Хуст, вул. І.Франка, 149.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2022 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Юліол Україна"
#44661105
Переможець 29 950,00
UAH
12 грудня 2022 14:17