Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-кошторисної документації (надалі ПКД) та проведення експертизи кошторисної частини ПКД на об'єкт "Капітальний ремонт із заміною вікон у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №43 на вул. Масарика, 9 у м. Львові" (ДК 021:2015: (CPV) 71320000 -7 – Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
49 950,00 UAH
UA-2022-12-09-020296-a 1fc52929bd1348db8c94e1d9a2f57d53
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сташків Ольга

380962758224 ostashkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №43 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 23888598
Місцезнаходження: 79058, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ МАСАРИКА, будинок 9
Контактна особа: Сташків Ольга
380962758224
ostashkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проектно-кошторисної документації (надалі ПКД) та проведення експертизи кошторисної частини ПКД на об'єкт "Капітальний ремонт із заміною вікон у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №43 на вул. Масарика, 9 у м. Львові" (ДК 021:2015: (CPV) 71320000 -7 – Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79058, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ МАСАРИКА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

12 грудня 2022 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Швець Ірина Орестівна
#2229909161
Переможець 49 950,00
UAH
12 грудня 2022 12:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2023 12:11
Додаткова до ПКД №2.PDF зміни до договору
25 травня 2023 12:10
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 13:57
Додатковий до ПКД.PDF зміни до договору
04 січня 2023 13:55
ПКД.PDF укладений
12 грудня 2022 12:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання проектно-кошторисної документації (надалі ПКД) та проведення експертизи кошторисної частини ПКД на об'єкт "Капітальний ремонт із заміною вікон у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №43 на вул. Масарика, 9 у м. Львові" (ДК 021:2015: (CPV) 71320000 -7 – Послуги з інженерного проектування) 1 роботи 49 950,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року
Номер договору про закупівлю: 31/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ухвалою Львівської міської ради від 02.03.2023 року № 2884 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік» передбачено кошторисні надходження
Номер договору про закупівлю: 31/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Виконання проектно-кошторисної документації (надалі ПКД) та проведення експертизи кошторисної частини ПКД на об'єкт "Капітальний ремонт із заміною вікон у Львівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №43 на вул. Масарика, 9 у м. Львові" (ДК 021:2015: (CPV) 71320000 -7 – Послуги з інженерного проектування) 1 роботи 49 950,00
UAH