Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір (ДК 021-2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
62 510,00 UAH
UA-2022-12-08-002067-a 4d7849452b264992ae37f5600a3c1304
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Тетяна Сергіївна

+380612870986 kupszn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573838
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Чумаченка,буд. 32
Контактна особа: Галкіна Тетяна Сергіївна
+380612870986
kupszn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
266 пачка
Папір А4 80г/м2, 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Чумаченка, буд.32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

08 грудня 2022 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кущ Іван Олексійович
#2146511192
Переможець 62 510,00
UAH
08 грудня 2022 09:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2022 13:58
ДУ _1 від 13.12.2022.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 13:55
Електронний підпис укладений
08 грудня 2022 10:28
Договір укладений
08 грудня 2022 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, доповнити Розділ 1 Договору №75/2022 пунктом 1.3
Номер договору про закупівлю: 75/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML