Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛУЦЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03562520 |
Вебсайт: | http://www.geriatricpansionat.lutsk.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Сорокопуд Ія Валентинівна +380332780050,+380332780051 lutsk_pansionat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 510 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 2 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 1 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 3 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 4 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 6 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 5 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
Додаток 7 до ТД 2023 (мол. продукти).docx | |
07 грудня 2022 17:57 |
ТД (мол. продукти)2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000051 ● 08dd78335a88440f9a70906997cf3f22
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.02.2023 № 11-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.02.2023 №11-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-12-07-019060-a від 07.12.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-03 10:34:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт без наповнювача, йогурт з наповнювачем, ряжанка)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-019060-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-06 16:40:58
Відповідь на запит про надання пояснень
Луцьким геріатричним пансіонатом 07.12.2022 р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт без наповнювача, йогурт з наповнювачем, ряжанка), UA-2022-12-07-019060-а.
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт без наповнювача, йогурт з наповнювачем, ряжанка) для належної організації харчування в Луцькому геріатричному пансіонаті у 2023 році.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
- відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Луцькому геріатричному пансіонаті очікувалося затвердження кошторису на 2023 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Луцьким геріатричним пансіонатом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень;
- очікувана вартість предмета закупівлі складає 510 000,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів. Також розрахунки здійснені, враховуючи середні споживчі ціни на товари у 2022 році (жовтень, листопад), оприлюднені Державною службою статистики у 2022 році за посиланням https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та виконання натуральних норм відповідно до Постанови КМУ від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах». Розрахунок проводиться на основі середньої річної кількості мешканців Луцького геріатричного пансіонату (160 чоловік), враховуючи добові норми харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: якість предмету закупівлі повинна відповідати ГОСТ, та/або ДСТУ, та/або ТУ на відповідний товар, що діють на території України, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012 р., та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р., вимогам до безпечності та якості молочних продуктів, які Затверджені наказом Мінагрополітики** (Наказ «Про затвердження Вимог до безпечності та якості молока і молочних продуктів» від 12.03.2019, зареєстрований в МЮУ 07.06.2019, № 593/33564), та відповідно до Постанови №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Маркування, пакування та транспортування товару здійснюється відповідно до національних стандартів України.
Товар, що є предметом закупівлі, повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути його пошкодження та відповідати вимогам ДСТУ та іншим документам, що засвідчують якість.
Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару повинен бути придатним для перевезення продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
Водій (експедитор), обов'язково, повинен мати копію особистої медичної книжки водія.
Для підтвердження якості товару учасник подає: сертифікат відповідності, та/або декларація про відповідність технічним регламентам, та/або санітарно-епідеміологічний висновок, та/або протоколи випробувань тощо, якщо учасник не подав один з цих документів то подається гарантійний лист за підписом УО, що такий документ буде надано при постачанні товару.
Товар повинен відповідати вимогам Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 № 771/97-ВР (в редакції Закону № 1602-VII від 22.07.2014, із змінами, внесеними згідно із Законом № 67-VIII від 28.12.2014). Товар, що постачається повинен супроводжуватись документами, що підтверджують безпечність і якість продуктів.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
Луцький геріатричний пансіонат повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. №710.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8: Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт без наповнювача, йогурт з наповнювачем, ряжанка), UA-2022-12-07-019060-а є розміщена, окрім системи Prozorro, також за адресою:
http://geriatricpansionat.lutsk.ua/2022/12/15/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-24/
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2022-12-07-019060-а повідомляємо про здійсненні заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому при складанні тендерної документації. Враховуючи відсутність механізму їх усунення, у зв’язку з цим, обов’язково привести у відповідність, до чинного законодавства, тендерну документацію. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2023-02-16 15:24:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" |
491 938,80
UAH з ПДВ
|
491 938,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Радивилівмолоко" #31259168 |
Переможець |
491 938,80
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 17:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:46
|
ДУ (молоч прод).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:04
|
ДУ (молоч. прод).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 11:49
|
Договір 450 (мол продукти).pdf | укладений |
28 грудня 2022 11:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сметана | 1168 | кілограм |
89,10
UAH з ПДВ
|
кефір | 6180 | кілограм |
38,10
UAH з ПДВ
|
йогурт без наповнювача | 400 | кілограм |
50,88
UAH з ПДВ
|
йогурт з наповнювачем | 1600 | кілограм |
42,60
UAH з ПДВ
|
ряжанка | 1500 | кілограм |
42,60
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.19 пп.2 Особливостей та п.3.7.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 450 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.19 пп.1 Особливостей та п.3.7.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 450 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
сметана | 126 | кілограм |
97,80
UAH з ПДВ
|
кефір | 6180 | кілограм |
38,10
UAH з ПДВ
|
йогурт без наповнювача | 187 | кілограм |
55,92
UAH з ПДВ
|
йогурт з наповнювачем | 406 | кілограм |
46,80
UAH з ПДВ
|
ряжанка | 1500 | кілограм |
42,60
UAH з ПДВ
|