Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Коростишівська ЦРЛ ім.Д.І.Потєхіна" |
Код ЄДРПОУ: | 01991731 |
Місцезнаходження: | 12500, Україна , Житомирська обл., Коростишів, вул. Героїв Небесної Сотні,58 м.Коростишів, Житомирська обл. |
Контактна особа: |
Блудова Юлія Едуардівна +380413050362 9121980irina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2022 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 грудня 2022 15:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2022 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 7.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 6.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 5.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 4.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 3.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
додаток 2.doc | |
07 грудня 2022 16:00 |
Додаток 1.docx | |
07 грудня 2022 16:00 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-17-000058 ● 0cac8d37574c4ed2b76279e9e9026d35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2023
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.01.2023 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2022-12-07-016346-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-18 08:48:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-016346-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-20 10:37:42
Лабораторні реактиви на 2023 рік (UA-2022-12-07-016346-a)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-07-016346-a) надаю пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель . Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https:// https://www.dzo.com.ua/.Всі документи , щодо закупівлі UA-2022-12-07-016346-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі. Потребу в закупівлі лабораторний реактивів надає завідуюча лабораторії, всі характеристи взяті з мережі інтернет.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сівченко Руслан Васильович |
683 880,00
UAH з ПДВ
|
683 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сівченко Руслан Васильович #2927007219 |
Переможець |
683 880,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 09:47
|
1-С.pdf | укладений |
29 грудня 2022 09:46
|