Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01987273 |
Місцезнаходження: | 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40 |
Контактна особа: |
Наталія Суха +380980068187 kucgb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2022 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 16:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 15:05 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 15:05 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Постачальнику за цим Договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі товару, за фактично поставлену електричну енергію, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту отримання його Споживачем. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 грудня 2022 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 грудня 2022 10:31 |
ТД з особливостями до початкової редакції (прот.№6).docx | |
09 грудня 2022 10:31 |
ТД з особливостями до початкової редакції (прот.№6).docx | |
09 грудня 2022 10:31 |
Зміни до ТД Протокол №6.doc | |
09 грудня 2022 10:31 |
Зміни до ТД Протокол №6.doc | |
08 грудня 2022 10:34 |
Проєкт договору.docx | |
08 грудня 2022 10:34 |
Проєкт договору.docx | |
08 грудня 2022 10:34 |
Зміни до ТД Протокол №2.doc | |
08 грудня 2022 10:34 |
Зміни до ТД Протокол №2.doc |
09 грудня 2022 10:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 грудня 2022 10:31 |
ТД з особливостями до початкової редакції (прот.№6).docx
|
||||||
09 грудня 2022 10:31 |
ТД з особливостями до початкової редакції (прот.№6).docx
|
||||||
09 грудня 2022 10:31 |
Зміни до ТД Протокол №6.doc
|
||||||
09 грудня 2022 10:31 |
Зміни до ТД Протокол №6.doc
|
||||||
08 грудня 2022 10:34 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
08 грудня 2022 10:34 |
Проєкт договору.docx
|
||||||
08 грудня 2022 10:34 |
Зміни до ТД Протокол №2.doc
|
||||||
08 грудня 2022 10:34 |
Зміни до ТД Протокол №2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розподільча компанія – АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-06-000002 ● b56bd53566cf4eaf8cd7ef87831b0a2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 квітня 2023 17:41 |
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2022-12-06-010546-a
06.12.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" код ЄДРПОУ 01987273
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-12 16:22:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК021-2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-010546-a), яку проведено Комунальним некомерційним підприємством "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року №922-VIII із змінами (далі Закон №922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Відповідно до пункту 3. Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно частини 6. статті 17 Закону №922 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
З огляду на зазначене Замовник, як розробник тендерної документації, розробив та затвердив у пункті 8 Додатку №3 до тендерної документації вимогу, що переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційний лист наданий міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону).
Відповідно до повідомлення про намір укласти договір опублікованого в електронній системі закупівель 20.12.2022 переможцем процедури закупівлі визначено ТзОВ «Львівенерготехресурс».
Проте, переможцем торгів ТзОВ «Львівенерготехресурс» не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформаційного листа наданого міжрегіональним управліннями Міністерства юстиції України або Міністерством юстиції України про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура, як наслідок недотримано вимоги частини 6. статті 17 Закону №922.
Згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей та підпункту 3 пункту 4.1. розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТзОВ «Львівенерготехресурс» ?
2. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону №922 з урахуванням цих особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що Замовник у пункті 1.1. розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, тоді як на час проведення закупівлі за номером UA-2022-12-06-010546-a діяла норма Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, після 19.04.2020 з урахуванням пункту 39 Особливостей, де розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону.
Чому Замовником недотримано норми статті 29 Закону редакція якої на момент оголошення процедури закупівлі є чинною ?
3. Відповідно додаткової угоди від 31.01.2023 №1 до договору №1 від 01.01.2023 про постачання електричної енергії споживачу Замовником збільшено ціну за 1 кВт/год. електричної енергії на 4,52% до 4,39 грн. за 1 кВт/год. В електронній системі закупівель Замовником зазначено випадки для внесення змін до істотних умов договору: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова).
Просимо надати обґрунтування та документальні підтвердження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю з моменту укладання договору ?
4. Відповідно додаткової угоди від 05.04.2023 №2 до договору №1 від 01.01.2023 про постачання електричної енергії споживачу Замовником збільшено ціну за 1 кВт/год. електричної енергії на 1,366% до 4,449964 грн. за 1 кВт/год. В електронній системі закупівель Замовником зазначено випадки для внесення змін до істотних умов договору: зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова).
Просимо надати обґрунтування та документальні підтвердження зміни ціни за одиницю товару, що застосовано в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни згідно із законодавством (поясніть, яким пунктом договору встановлено вище зазначений порядок змін ціни) ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 14:44:28
Виходячи зі змісту Запиту надаються пояснення (інформацію, документи) на Запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
1. «З 21.06.2022 у зв’язку з відсутністю доступу до онлайн сервісу з надання інформаційних довідок з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (далі – Єдиний реєстр підприємств), відомості з Єдиного реєстру підприємств можна отримати у формі інформаційного листа.
Пунктом 3.6 розділу ІІІ Положення про Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15.09.2011 № 3018/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.09.2011 за № 1106/19844 (далі – Положення), встановлено порядок надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств у формі інформаційних листів
(https://minjust.gov.ua/files/general/2023/02/23/20230223152936-32.docx ).
Зокрема, відповідно до встановленого цим наказом порядку, надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств у формі інформаційних листів здійснюється за відповідним запитом (письмовим або електронним) у разі обмеження в установлених законодавством випадках доступу до вебсайту, на якому подається електронний запит на отримання скороченої чи повної інформаційної довідки, або наявності протягом більше як однієї доби технічних проблем із доступом до такого офіційного вебсайту.
Запит про надання відомостей з Єдиного реєстру підприємств у формі інформаційного листа надсилається до відповідного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація, або до Міністерства юстиції України – у разі необхідності в одночасному отриманні відомостей щодо декількох суб’єктів, які зареєстровані в областях, віднесених до сфери повноважень різних міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України.
Запит на отримання довідки подано 16.12.2022 року. Відповідь надана лише 22.12.2022 року. (Лист додається). ТзОВ «Львівенерготехресурс» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надав інформаційний лист (Ст. 17 п.8 ч. 1.PDF додається) в якому зазначив, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. (Print-Screen додається).
2. При формуванні тендерної документації замовником дотримувалися норми Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, після 19.04.2020 з урахуванням пункту 39 Особливостей. Так, дійсно, у пункті 1.1. розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником допущена технічна помилка, та помилково зазначена «ст. 28 Закону». У пункті 1.1. розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» зазначений зміст ст.29 Закону з урахуванням пункту 39 Особливостей (далі по тексту ТД). Замовником самостійно була виявлена технічна помилка, та були зроблені певні зміни при формуванні інших тендерних документацій »
3. Між ТзОВ «Львівенерготехресурс» та КНП «Новомосковська центральна міська лікарня» Новомосковської міської ради» укладено договір № 1 від 01.01.2023 року. Ціна електричної енергії складає 4,199998 грн. з ПДВ:
Ціна включає ціну е/е 3,1543583 грн. без ПДВ, регульований тариф передачі встановлений постановою НКРЕКП - 0,34564 грн. без ПДВ.
При зміні ціни електричної енергії постачальник керувався п. 5.3. Договору про закупівлю електричної енергії № 1 від 01.01.2023 року «5.3. Зміна ціни за одиницю електричної енергії може відбуватися відповідно до умов ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» за умови, що зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»
Додатковою угодою № 1 від 31.01.2023 року встановлена ціна 4,39 грн. з ПДВ на підставі листа № 221 від 20.01.2023 року. Підтверджуючі документи, а саме постанова НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 року та витяг з сайту оператора ринку додаються.
Ціна е/е (3,1543583* 1,0393 ( коливання на ринку) + 0,38028 )*1,2=4,39 грн. з ПДВ.
4.Між ТзОВ «Львівенерготехресурс» та КНП «Новомосковська центральна міська лікарня» Новомосковської міської ради» укладено договір № 1 від 01.01.2023 року. При зміні ціни електричної енергії постачальник керувався п. 5.3. Договору про закупівлю електричної енергії.
Додатковою угодою № 2 від 05.04.2023 року встановлена ціна 4,449964 грн. з ПДВ на підставі листа № 318 від 20.03.2023 року. Підтверджуючі документи, а саме постанова НКРЕКП №1788 від 21.12.2022 року додається.
Ціна е/е (3,278053 + 0,43025 )*1,2=4,449964 грн. з ПДВ.
Відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників без наявності на те визначених Законом та ТД підстав є порушенням принципів закупівель та є підставою для оскарження рішення у встановленому законодавстві порядку».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Між КНП "Новомосковська ЦМЛ"НМР" та ТОВ "Львівенерготехгесурс" розпочато процес розірвання Договору від 01.01.2023р. №1 на постачання електричної енергії.
2023-05-01 16:28:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТзОВ «Львівенерготехресурс» |
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
2 099 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365" |
2 262 450,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
2 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
2 255 000,00
UAH з ПДВ
|
2 255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
2 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ «Львівенерготехресурс» #41200257 |
Переможець |
2 099 999,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2023 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 червня 2023 13:46
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
20 червня 2023 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2023 12:03
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
16 травня 2023 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2023 09:48
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
05 квітня 2023 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 11:22
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
31 січня 2023 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 13:17
|
Договір №1.PDF | укладений |
02 січня 2023 13:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | №1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |