Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в Криворізькій гімназії №127 Криворізької міської ради розташованої за адресою: м.Кривий Ріг, вул.Олександра Станкова,7а (послуги по заміні вікон)
Очікувана вартість
99 820,00 UAH
UA-2022-12-06-009384-a 68edee0f03fa45cda0227c0d179e557a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Оксана Володимирівна

+380973117552 lytvynoksana2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Литвин Оксана Володимирівна
+380973117552
lytvynoksana2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Згідно протоколу УО від 02.12.2022 року №78
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в Криворізькій гімназії №127 Криворізької міської ради розташованої за адресою: м.Кривий Ріг, вул.Олександра Станкова,7а (послуги по заміні вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави , 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за виконані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

06 грудня 2022 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лиманський Богдан Федорович
#3033410615
Переможець 99 820,00
UAH
06 грудня 2022 13:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 16:00
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 99 820,00
UAH