Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01997633 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77 |
Контактна особа: |
Горбань Оксана Василівна +380671343789 buskcrl.zakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 970 427,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 852,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. Реквізити замовника: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня" UA363052990000026001021011274 МФО 305299 в ЗГРУ ПриватБанк ЄДРПОУ 01997633 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 24 000,00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2022 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2022 16:39 |
зміни.docx | |
08 грудня 2022 16:39 |
Тендерна документація.docx | |
05 грудня 2022 16:51 |
Додаток 2 до ТД.docx |
08 грудня 2022 16:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2022 16:39 |
зміни.docx
|
|||
08 грудня 2022 16:39 |
Тендерна документація.docx
|
|||
05 грудня 2022 16:51 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно із трудовим законодавством працівником є особа, яка перебуває у трудових відносинах із роботодавцем. Договори ЦПХ не підтверджують саме трудові відносини.
Відповідно до Тендерній документації нами стоїть вимога надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, видану учаснику, відповідно до якої учасник має право виконувати роботи на висоті понад 1,3м та верхолазні роботи.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000028 ● 6c9e0312206745b8ae84702fe8629ffa
- Статус: вирішено ● Дата: 29 лютого 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-12-05-015948-a, 05.12.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-11 17:15:21
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-12-05-015948-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:25:26
У відповідь на запит про надання пояснень від 11.01.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
У відповідь на запит про надання пояснень від 11.01.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо документів, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень третього поверху стаціонарного відділення КНП «Буська ЦРЛ» в м.Буськ Львівської області» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 09.09.2022 р. № 09/2094/Е-09/22.
В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)) не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії законодавством у сфері публічних закупівель не передбачені та не є імперативними.
Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» не є головним розпорядником бюджетних коштів та/або розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня», що є одержувачем бюджетних коштів не зобов’язане дотримуватися вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), а саме: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Комунального некомерційного підприємства Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» за посиланням: https://buska.crl.org.ua/news/1670416829/
3. Щодо виконання учасником-переможцем частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом:
Переможцем процедури закупівлі, ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ", під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а саме: надано копії документів про право підписання договору про закупівлю (копія Статуту, наказ на призначення директора, копії яких додаються), а також копію документа дозвільного характеру (Ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками, видана Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД ПЛАСТ», копія якої додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень третього поверху стаціонарного відділення КНП «Буська ЦРЛ» в м.Буськ Львівської області» (Код ДК 021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором № 4 від 23 грудня 2022 року. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою.( копія додається). Інформація про припинення зобов’язань за договором № 4 від 23 грудня 2022 року буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2024-02-06 14:18:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
На виконання зобов’язання Західного офісу Держаудитслужби договір розірвано.
2024-02-29 10:04:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" |
4 968 422,00
UAH з ПДВ
|
4 968 422,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" #39810251 |
Переможець |
4 968 422,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2022 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2024 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:09
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
03 січня 2024 12:06
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:39
|
Додаткова угода 4 | зміни до договору |
02 січня 2024 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 09:40
|
додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
21 вересня 2023 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 14:20
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
28 квітня 2023 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2023 16:42
|
додаткова угода 1..pdf | зміни до договору |
05 квітня 2023 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 12:23
|
договір | укладений |
27 грудня 2022 12:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД ПЛАСТ», в особі директора Орихівського Петра Йосиповича, що діє на підставі Стату, з однієї сторони, та Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня", в особі в.о.директора Замроза Володимира Степановича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, спільно іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.1 Договору №4 від «23» грудня 2022 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором уклали цю додаткову угоду про наступне: 2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від «23» грудня 2022 року 5. З моменту підписання даної Додаткової угоди Договір №4 від «23» грудня 2022 року діє виключно з врахуванням її положень. 7. Дану Додаткову угоду укладено у 2-х оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу. 8. Додатки до договору: -Календарний план виконання робіт (Додаток 2); |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД ПЛАСТ», в особі директора Орихівського Петра Йосиповича, що діє на підставі Стату, з однієї сторони, та Замовник: Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради "Буська центральна районна лікарня", в особі в.о.директора Замроза Володимира Степановича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, спільно іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.1 Договору №4 від «23» грудня 2022 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором уклали цю додаткову угоду про наступне: 2. Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №4 від «23» грудня 2022 року 5. З моменту підписання даної Додаткової угоди Договір №4 від «23» грудня 2022 року діє виключно з врахуванням її положень. 7. Дану Додаткову угоду укладено у 2-х оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу. 8. Додатки до договору: -Календарний план виконання робіт (Додаток 2) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною фінансування робіт Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 10 «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін» в частині реквізитів Замовника Договору № 4 від «23» грудня 2022 року та викласти їх у новій редакції: - Замовник Комунальне некомерційне підприємство Буської міської ради «Буська центральна районна лікарня» Код ЄДРПОУ 01997633 Місцезнаходження: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул. Львівська, 77 МФО 305299 р/рUA 933052990000026007041017070 в ЗГРУ ПриватБанк МФО 325796 р/рUA 433257960000025519300728660 Філія Львівське обласне управління АТ «Ощадбанк» В.о. директора __________________________Микола КОЛАЧИНСЬКИЙ |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, Строни дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2024 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань та внести зміни до Календарнгого графіку виконання робіт (Додаток2) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань за Договором, Строни дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.12.2024 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань та внести зміни до Календарнгого графіку виконання робіт (Додаток2) |
Номер договору про закупівлю: | 4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |