Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44330000-2 – Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (кутик металевий перфорований посилений 2,5 м)
Очікувана вартість
1 450,00 UAH
UA-2022-12-05-014690-a ● a1aafc2c7301468c8db305b446ff871f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ З НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985400 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1 |
Контактна особа: |
Світлана Граждан +380980926150 svetlana.zap.7777@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 15:42 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2022 15:42 |
Очікувана вартість: | 1 450,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
кутик металевий перфорований посилений 2,5 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Бехтерева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | За рахунок коштів на виконання окремих доручень | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2022 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 1 до тендерної документації .(кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 1 до тендерної документації .(кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги (1).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 3 Проект Договору (ЛОТ 1).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Додаток 3 Проект Договору (ЛОТ 1).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Тендерна документація (4).docx | |
05 грудня 2022 16:08 |
Тендерна документація (4).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-12-05-014690-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Кіяшко Ірина Петрівна", Код ЄДРПОУ:2541510641
Дата подання: 20 грудня 2022 00:54
Оскарження діскваліфікації
Прошу тендерний комітет переглянути рішення про діскваліфікацію зважаючи на те, що предмет закупівлі ДК 021:2015: 44330000-2 – Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (кутик металевий перфорований посилений 2,5 м) був придбаний учасником у виробника в квітні 2022 року. І на той момент сертифікат діяв.
Станом на теперішній час виробник зупинив роботу свого підприємства у м. Харків у звязку з бойовими діями і звязку з ним я не маю. Тому мені невідомо, чи є діючий сертифікат на запропоновану. продукцію.
Крім того звертаю увагу Замовника, що сертифікація цього товару є добровільною, про що вказано в сертифікаті, і згідно законодавства могла і зовсім не проводитись виробником.
З повагою І. Кіяшко
Розгорнути
Згорнути
Станом на теперішній час виробник зупинив роботу свого підприємства у м. Харків у звязку з бойовими діями і звязку з ним я не маю. Тому мені невідомо, чи є діючий сертифікат на запропоновану. продукцію.
Крім того звертаю увагу Замовника, що сертифікація цього товару є добровільною, про що вказано в сертифікаті, і згідно законодавства могла і зовсім не проводитись виробником.
З повагою І. Кіяшко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 грудня 2022 09:35
згідно Додатку 2 до тендерної документації - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ - Замовник вимагав надання таких документів:
Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
В пункті 1 "Перелік супровідної документації, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик продукції, що зазначені в тендерній документації:"
1. Сертифікати відповідності товару вимогам вищезазначених ГОСТ, видані компетентними органами з оцінки відповідності, визначеними законодавством*.
ПРИМІТКИ*
*У разі закінчення строку дії сертифікату на момент подачі пропозиції або до моменту закінчення строку виконання договору, учасником додатково надається гарантійний лист щодо надання Замовнику копії діючого сертифіката відповідності при поставці запропонованого товару.
Листа з поясненнями, щодо строків дії Сертифіката відповідності або їншим пояснень до Сертифікації даного товару, не було надано.
Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами та правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
В пункті 1 "Перелік супровідної документації, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних та якісних характеристик продукції, що зазначені в тендерній документації:"
1. Сертифікати відповідності товару вимогам вищезазначених ГОСТ, видані компетентними органами з оцінки відповідності, визначеними законодавством*.
ПРИМІТКИ*
*У разі закінчення строку дії сертифікату на момент подачі пропозиції або до моменту закінчення строку виконання договору, учасником додатково надається гарантійний лист щодо надання Замовнику копії діючого сертифіката відповідності при поставці запропонованого товару.
Листа з поясненнями, щодо строків дії Сертифіката відповідності або їншим пояснень до Сертифікації даного товару, не було надано.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Кіяшко Ірина Петрівна" |
1 425,00
UAH з ПДВ
|
1 417,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА |
1 450,00
UAH з ПДВ
|
1 424,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кіяшко Ірина Петрівна" #2541510641 |
Відхилено |
1 417,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 16:09
|
ФОП КАНІБОЛОЦЬКА ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА #2744015045 |
Переможець |
1 424,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 16:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 січня 2023 13:03 |
Кінець періоду оскарження: | 13 січня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 13 січня 2023 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі зменшенням фінансових асигнувань та перерозподіл коштів на інші, більш нагальні, закупівлі, в грудні 2022 року, та відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів |
Документи:
02 січня 2023 13:03
|
Електронний підпис |
02 січня 2023 13:00
|
Протокол рішення №020123-1 від 02.01.23.pdf |