Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4 (Формат А4, Щільність 80г/м2, Колір білий Клас В CIE ≥146%, 500 аркушів/уп.
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2022-12-05-013722-a 21195f991ddd4882af9ef9f2dfc8dfd3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Валерія Миколаївна

380501006063
380677997286
trade.road.nikopol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38578897
Місцезнаходження: 53200, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вулиця Ушинського будинок 51 корпус Б
Контактна особа: Колесник Валерія Миколаївна
380501006063,380677997286
trade.road.nikopol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2022 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2022 00:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А4 (Формат А4, Щільність 80г/м2, Колір білий Клас В CIE ≥146%, 500 аркушів/упЗакупівля проводиться у відповідності до вимог ПМКУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі ПМКУ1178) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Вартість закупівлі на момент забезпечення додаткової нагальної потреби Замовника не перевищує 100тис.грн.. Обсяги закупівлі визначені в кількості достатній для забезпечення додаткової нагальної потреби. Відповідно до абз.3 ч.15 ПМКУ 1178 «Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями». Відповідно до ч.11 ПМКУ 1178 Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель Замовника визнано підприємством, яке задіяне у ліквідації наслідків ворожих обстрілів м. Нікополь та Нікопольської громади – Розпорядження Нікопольської районної військової адміністрації №150 від 22.07.2022р. Відповідно до Переліку, оновленого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 27.07.2022 року № 169, Нікопольська міська територіальна громада визнана такою, що розташована в районі проведення воєнних (бойових) дій...
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 упаковка
Папір А4 (Формат А4, Щільність 80г/м2, Колір білий Клас В CIE ≥146%, 500 аркушів/уп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53200, Україна, Дніпропетровська область, Нікополь, Ушинського, 51 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2022 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2022 15:38
Тип_дог про закупівлю товару 2022 пост.1178(4).docx
05 грудня 2022 15:38
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 11 436,00
UAH з ПДВ
11 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2022 13:19
Електронний підпис
12 грудня 2022 13:01
не резидент рф.pdf
12 грудня 2022 13:01
Висновок СЕС.pdf
12 грудня 2022 13:01
підписант Ягунова.pdf
12 грудня 2022 13:01
пропозиція.pdf
12 грудня 2022 13:01
idea A4 500 (1).pdf
12 грудня 2022 13:01
згода на обробку ПД.pdf
12 грудня 2022 13:01
довідка-гарантія.pdf
12 грудня 2022 13:01
Документи.pdf
12 грудня 2022 13:01
захист довкілля.pdf
12 грудня 2022 13:01
гар.лист_товар новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 11 436,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2022 12:29

Документи

15 грудня 2022 12:29
Електронний підпис
15 грудня 2022 12:29
445 акцепт папір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2022 12:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
11 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2022 12:29
Електронний підпис
15 грудня 2022 12:29
445 акцепт папір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 14:38
ДОГОВІР № 159.pdf укладений
22 грудня 2022 14:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 (Формат А4, Щільність 80г/м2, Колір білий Клас В CIE ≥146%, 500 аркушів/уп. 50 упаковка 228,72
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 436,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 906,00 UAH)