Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя
Очікувана вартість
5 700,00 UAH
UA-2022-12-05-010185-a a7697210f88f468e904a1d32c7437c13
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Риксієва

+380950314653 aksbu.lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ "ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ( КП "ВОБСМП")
Код ЄДРПОУ: 01984352
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Степана Бандери, 5
Контактна особа: Олена Риксієва
+380950314653
aksbu.lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 упаковка
папки пластикові - 13 шт.; папір ксероксний по 500 листів - 10шт.; ручка масляна - 12шт.; блокнот Ф-5 по 80 арк. - 5шт.; файли А-4 по 100 шт.- 6уп.; коректор з пензликом по 20мл - 3шт.; клейка стрічка канцелярська 18мм- 1уп.; ножиці 16,5см - 3шт.; скріпки кольорові металеві по 100шт. - 5уп.; стрічка клеюча прозора - 5 уп.; маркер двусторонній чорний по 10 шт. - 1 уп.;папір клеючий - 1шт.; скоби металеві у блоках для степлера № 24 - 10уп.;
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Степана Бандери,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

05 грудня 2022 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2737409359
Переможець 5 700,00
UAH
05 грудня 2022 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 12:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 700,00
UAH