Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красилівська житлово-експлуатаційна контора |
Код ЄДРПОУ: | 03356200 |
Місцезнаходження: | 31000, Україна , Хмельницька обл., Красилів, Щаслива, 9 |
Контактна особа: |
Чувашова Ірина Олександрівна +380385543400 komun9@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2022 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2022 14:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90730000-3: Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2022 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2022 10:00 |
Нова ТД криниці на 2022р. (торги з особливостями) (1) (2).docx | |
12 грудня 2022 10:00 |
протокол (1).pdf | |
05 грудня 2022 11:46 |
ТД криниці на 2022р. (торги з особливостями) (1).docx |
12 грудня 2022 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 грудня 2022 10:00 |
Нова ТД криниці на 2022р. (торги з особливостями) (1) (2).docx
|
|||
12 грудня 2022 10:00 |
протокол (1).pdf
|
|||
05 грудня 2022 11:46 |
ТД криниці на 2022р. (торги з особливостями) (1).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-01-04-000005 ● 382a222aad3c49a9b011e3496b1f226f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 січня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 січня 2023 17:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.01.2023 № 1-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.01.2023 № 1-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
22. UA-2022-12-05-006668-a 05.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-01-05 10:34:42
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту громадських криниць в Красилівській ОТГ (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-05-006668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Красилівською житлово-експлуатаційною конторою (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Зазначені вимоги передбачені пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та Додатком № 1 (для переможця) до тендерної документації.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене Замовником 22 грудня 2022 року.
Однак, в завантаженій тендерній пропозиції переможця торгів – ФОП Гаврилюк Георгій Олександрович відсутні документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, які має надати переможець торгів замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель протягом строку визначеного законодавством та тендерною документацією.
Відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, з яких підстав Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Гаврилюк Георгій Олександрович відповідно до абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-09 16:03:28
Пояснення до моніторингу
1. У зв'язку з воєнним станом в Україні (пошкодженням критичної інфаструктури та регулярним відключенням світла, а на балансі нашого підприємства перебуває велика кількість громадських криниць, які потребують поточний ремонт для можливості їх використання в разі відключення електроенергії та подачі водопостачання. Тому було виділено коштів місцевого бюджету в сумі 200 000 грн. на проведення поточного ремонту громадських криниць, які потребують в першочергово.
2. Переможцем надані пояснення щодо надання документів. Документи прикріплюються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-07-0008/2023 ПР |
Дата публікації: | 23 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/677/163/23 |
Дата відкриття провадження: | 06 квітня 2023 |
Документи:
25 квітня 2023 15:47
|
Електронний підпис |
23 лютого 2023 08:26
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2022 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гаврилюк Георгій Олександрович |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гаврилюк Георгій Олександрович #2934724699 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2022 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 13:25
|
ДУ _1 зменшення.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 13:08
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 09:27
|
договір | укладений |
28 грудня 2022 09:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 28/22 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 28/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |