Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 (CPV): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів) та (ремонт та технічне обслуговування принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювальних апаратів).
Очікувана вартість
48 500,00 UAH
UA-2022-12-03-000786-a 280e9444aba1422f95d39b1c309a9746
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Скитиба

+380676360833 natashenka_0707@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37853109
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307
Контактна особа: Наталія Скитиба
+380676360833
natashenka_0707@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка,307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

03 грудня 2022 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Переможець 48 500,00
UAH
03 грудня 2022 16:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:41
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 21:22
Додаткова угода 1 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 21:20
договір 2 від 25.11.2022.pdf укладений
03 грудня 2022 16:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 1 послуга 48 500,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились розділ 1 "Предмет договору" викласти в новій редакції . 2.Сторони домовились п. 3.1 Договору викласти в новій редакції "Загальна ціна послуг за цим Договором та домовленістю сторін". 3.Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції(додається). 4.Сторони домовились розділ 13 Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки 1 послуга 48 500,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 48 500,00
UAH