Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Вебсайт: | https://gioc.kyivcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Тереверко Маріна Леонідівна +380443668100 maryna.tereverko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2022 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2022 16:15 |
Очікувана вартість: | 29 365 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 293 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки КП ГІОЦ з Виконавцем за відповідний місяць надання послуг здійснюються шляхом перерахування коштів КП ГІОЦ на поточний рахунок Виконавця в розмірі, передбаченому п.5.2. Договору, впродовж 5-ти банківських днів, наступних за днем підписання актів приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць надання послуг. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2022 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2022 17:38 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
08 грудня 2022 17:38 |
Додаток 4 Проєкт Договору зі змінами.docx | |
08 грудня 2022 17:38 |
Тендерна документація з особливостями зі змінами.docx |
08 грудня 2022 17:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 грудня 2022 17:38 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
08 грудня 2022 17:38 |
Додаток 4 Проєкт Договору зі змінами.docx
|
|||
08 грудня 2022 17:38 |
Тендерна документація з особливостями зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000034 ● d45f7559e367493f8a0a585f5daeef38
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 11:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-12-02-015650-а 02.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-19 14:25:00
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-24 17:58:18
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на «Запит замовнику на пояснення» Північного офісу Держаудитслужби від 19 травня 2023 року, що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Фінансові послуги з прийому платежів за придбання електронних квитків, поповнення транспортного ресурсу» (код за ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги) (опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-12-02-015650-a), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 17 травня 2023 року № 129 «Про початок моніторингу процедур закупівель», надає наступні пояснення.
У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?» повідомляємо про таке.
Закупівля «Фінансові послуги з прийому платежів за придбання електронних квитків, поповнення транспортного ресурсу» (код за ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги) (далі також – закупівля) проведена КП ГІОЦ відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з метою організації мережі розповсюдження електронних квитків та поповнення транспортного ресурсу, забезпечення надання послуг з автоматизованого обліку оплати проїзду в автоматизованій системі обліку оплати проїзду, забезпечення прийому платежів за придбання електронних квитків, поповнення транспортного ресурсу (оскільки КП ГІОЦ не є фінансовою установою та не наділене правом надавати фінансові послуги), а також на виконання вимог пунктів 3.5 та 5.2. Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887.
Якісні характеристики предмета закупівлі (фінансові послуги) визначаються виходячи з вимог Закону України «Про автомобільний транспорт», вимог профільних законів України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» та «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 жовтня 2018 року № 1887 та враховують специфіку процесу генерації та продажу електронного квитка користувачам (пасажирам).
Очікувана вартість послуг по даній закупівлі була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих КП ГІОЦ цінових пропозицій від трьох фінансових установ, а саме:
- ТОВ «Універсальні платіжні рішення» (код ЄДРПОУ 37973023) –25 900 тис. грн.;
- ТОВ «Фінансова компанія «САН-РАЙЗ ФІНАНС» (код ЄДРПОУ 40514683) – 30 920 тис. грн.;
- ТОВ «АДЕМІО» (код ЄДРПОУ 39724744) – 31 275 тис. грн.
Копії цінових пропозицій зазначених товариств додаються (додаток №1).
На підставі отриманих цінових пропозицій була розрахована очікувана вартість послуг по даній закупівлі у розмірі 29 365 тис. грн.
При цьому, ціна Договору №5353 про надання фінансових послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в пасажирському транспорті від 26 грудня 2022 року у розмірі 25 900 тис. грн. визначена відповідно до найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «Універсальні платіжні рішення» (код ЄДРПОУ 37973023).
У відповідь на вимогу: «…надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» інформуємо, що закупівля «Фінансові послуги з прийому платежів за придбання електронних квитків, поповнення транспортного ресурсу» (код за ДК 021:2015: 66170000-2 — Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги) проведена КП ГІОЦ за рахунок оборотних коштів підприємства, без здійснення бюджетного фінансування.
КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва (статут КП ГІОЦ додається, Додаток 2), що не утворене органами державної влади та не використовує кошти державного бюджету при проведенні закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
Відповідно до частини третьої статті 24 Господарського кодексу України «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
КП ГІОЦ відповідно до свого статуту діє на основі лише комунальної власності, власником підприємства є територіальна громада міста Києва (копія статуту додається).
Отже, КП ГІОЦ не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Також підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Враховуючи зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті не поширюються на КП ГІОЦ.
За таких підстав підприємство правомірно не розміщувало обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті, розмістивши вичерпну інформацію щодо цієї закупівлі на Офіційному майданчику в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Додатки:
1. Копії цінових пропозицій ТОВ «Універсальні платіжні рішення» (код ЄДРПОУ 37973023) від 28 листопада 2022 року №1058, ТОВ «Фінансова компанія «САН-РАЙЗ ФІНАНС» (код ЄДРПОУ 40514683) від 29 листопада 2022 року №29112022-1, ТОВ «АДЕМІО» (код ЄДРПОУ 39724744) від 29 листопада 2022 року №2911/1 – в 1-му примірнику кожна.
2. Копія статуту КП ГІОЦ –в 1-му примірнику.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ" |
25 900 000,00
UAH
|
25 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ" #37973023 |
Переможець |
25 900 000,00
UAH
|
16 грудня 2022 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2022 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:52
|
ДУ 1 до 5353 ТОВ УНІВЕРСАЛЬНІ ПЛАТІЖНІ РІШЕННЯ_фін.послуги в АСОП.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 18:37
|
Протокол УО.doc | зміни до договору |
26 грудня 2022 18:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 17:01
|
Договір | укладений |
26 грудня 2022 17:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При заповненні рядка «Дата завершення дії» під час публікації договору, було допущено механічну помилку, а саме – в рядку «Дата завершення дії» було зазначено 31.12.2022. В той же час, при публікації оголошення про проведення закупівлі «Фінансові послуги з прийому платежів за придбання електронних квитків, поповнення транспортного ресурсу» код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 66170000 – 2 «Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги» в полі «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг» вказана дата 31 грудня 2023, крім того, пунктом 10.1. Розділу 10. «Термін дії Договору та умови його припинення» Договору передбачено, що Договір набуває чинності з дня його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 31 грудня 2023 року, що свідчить про те, що дата «31.12.2022», яка вказана в рядку «Дата завершення дії» є механічною (технічною) помилкою. |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б.н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651-654 Цивільного кодексу України, підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, пунктами 10.3 та 10.4 розділу 10 «Термін дії Договору та умови його припинення» Договору № 5353 від 26.12.2022 року, Сторони уклади Додаткову угоду № 1. |
Номер договору про закупівлю: | 5353 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |