Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341305 |
Вебсайт: | http://vodokanal.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А |
Контактна особа: |
Ірина Петрівна Флягіна +380676223502 flyaginatender@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 грудня 2022 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2023 20:00 |
Очікувана вартість: | 150 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | попередня оплата у розмірі 50% від вартості партії товару протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати подання заявки Замовником, на підставі виставлених до сплати рахунків | Аванс | 5 | Календарні | 50 |
Поставка товару | остаточна оплата у розмірі 50% від вартості партії товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної на отримання товару, на підставі виставлених до сплати рахунків. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2023 14:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2023 14:31 |
Оголошення..pdf | |
10 січня 2023 14:31 |
Оголошення..pdf | |
10 січня 2023 14:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 10.01.2023.doc | |
10 січня 2023 14:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 10.01.2023.doc | |
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf | |
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf | |
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf | |
02 грудня 2022 12:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
02 грудня 2022 12:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
02 грудня 2022 12:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
02 грудня 2022 12:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf |
10 січня 2023 14:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
Оголошення..pdf
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
Оголошення..pdf
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 10.01.2023.doc
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
Перелік змін, що внесено до нової редакції тендерної документації 10.01.2023.doc
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ПРОЕКТУ ДОГОВОРА.pdf
|
|||
10 січня 2023 14:31 |
нова редакція ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.pdf
|
|||
02 грудня 2022 12:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
|||
02 грудня 2022 12:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
02 грудня 2022 12:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
|
|||
02 грудня 2022 12:06 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок технічної експлуатації систем і споруд водопостачаня та водовідведення населених пунктів України визначено « Правилами технічної експлуатації систем водо-постачання та водовідведення населених пунктів України», затвердженими Наказом Держжитлокомунгоспом України 05.07.95 №30 та згідно п. 1.2. Правил та Розділу 4 п.4.5. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджених Постановою від 22.03.2017 №307 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг є обов’язковими для всіх суб’єктів господарювання, що здійснює технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, незалежно від організаційно-правової форми власності.
Основним документом будь якого виробничого процесу є Технологічний регламент. Відповідно до Закону України «Про питну воду і питне водопостачання” ст.30 «Державна реєстрація нормативних документів на питну воду” визначено, що технологічний регламент повинен включати опис технологічного процесу виробництва, перелік речовин, що застосовуються в процесі виробництва із зазначеням відомостей про норми їх вмісту в питній воді та мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи ( вимоги п.3.10 ДСанПіН 2.2.4-1721-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»). Згідно цього технологічні регламенти КП “Дніпроводоканал” включають розділи “Характеристика використованих реагентів”, “Норми використання реагентів” та “Щорічне використання реагентів”, та пройшли погодження згідно вищезгаданих документів .
Враховуючи вплив реагентів не тільки на якість очищення питної води, а ще й на здоровʼя людини, при визначені типу реагентів, що використовуються в технології підготовки питної води та очищенні стічних вод КП «Дніпроводоканал» керується
« Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України» :
6.5.8. Режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника. При цьому визначають початок і кінець періоду застосування реагента, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду.
До накопичення даних експлуатації концентрацію розчинів реагентів, їх дози, послідовність та інтервали часу між їх введенням у воду допускається приймання згідно з вимогами державних будівельних норм ДБН В.2.5-74:2013 "Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування" (далі - ДБН В.2.5-74:2013).
6.5.9. Дози реагентів визначають на підставі даних технологічних аналізів води. У процесі експлуатації очисних споруд ці дози уточнюють за результатами перевірки ефективності їх дії на воду, що обробляється, з урахуванням змін якості води у джерелі постачання.
6.5.10. Точність дозування розчинів реагентів повинна бути в межах + 5 %. Різке відхилення від заданих доз, а також - перерви в дозуванні не допускаються, за винятком випадків, передбачених технологічним регламентом (наприклад, за умови переривчастого коагулювання).
Згідно з ДБН В.2.5-74:2013 "Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування" :
“10.4 Реагентне господарство
10.4.1 Марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води .... При цьому потрібно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній вод, які встановлені ДСанПіН 2.2.4 -171 або галузевими будівельними нормами та особливими вимогами споживачів. Реагенти, які застосовуються в процесі підготовки питної води, повинні відповідати вимогам 5.10.
(5.10. При водпідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовивати обладнаня, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження .....), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства)
Виходячи з вимог цих документів зрозуміло, що до введення в технологічний процес нових видів реагентів потрібно визначити вплив реагенту на якість очищення, оптимальне місце введення реагенту, розрахунковий час між введенням реагентів, визначити попередні дози реагенту. Після проведення лабораторних та промислових випробувань та отриманих позитивних результатів до технологічного регламенту вносяться зміни та погоджуються відповідно чинного законодавства.
Для можливості проведення лабораторних випробувань необхідно розробити та узгодити з КП «Дніпроводоканал» Програму проведення лабораторних випробувань, в якій визначено мета лабораторних випробувань, порядок проведення та необхідне обладнання для можливості проведення випробувань. Необхідно також надати всі дозвільні документи щодо використання даного виду коагулянтів для підготовки питної води. Після успішного проведення лабораторних випробувань можливе проведення промислових випробувань.
При складанні Технічного завдання для проведення закупівлі через електронну систему закупівель Prozorro на реагенти, висунуті вимоги на попередні проведення лабораторних та промислових випробувань, що виходячи з вищевикладеного не порушує принципи недискримінації учасників. До речі, підприємства, що пропанують реагенти, мають право звернутися до КП «Дніпроводоканал» щодо проведення випробувань на базі підприємства ще до оголошення торгів.
Вимоги про усунення порушення
We strongly insist on publishing materials in form of either Word or converted PDF latest tomorrow. Alternatively we will inform NABU and SBU about your behavior. We have calls from them practically every second day. They are very interested in such cases. They are not fools there and know where roots are growing from.
=======================
Відповідно до Закону, кожен покупець публікує тендерні матеріали у формі, зручній для учасника. 98% із них роблять це у Word, 1% у конвертованому PDF-файлі та 1% намагаються обдурити, як ви. Ви публікуєте свої матеріали у відсканованому форматі PDF, який не можна використовувати для перекладу. Таким чином ви дискримінуєте іноземних учасників і зриваєте їх з тендеру. Якщо спочатку ми могли очікувати, що ви робите це через помилку чи відсутність досвіду, то тепер, коли ви наполягаєте на непридатному форматі документів, виникають обґрунтовані підозри або як мінімальної «схеми», або як максимального саботажу.
Ми рішуче наполягаємо на публікації матеріалів у формі Word або конвертованого PDF не пізніше завтра. Або ми повідомимо НАБУ та СБУ про вашу поведінку. Практично кожен другий день ми маємо дзвінки від них. Їх дуже цікавлять такі справи. Вони там не дурні і знають, звідки коріння росте.
It was necessary to follow our requirements before. Now in few days China is going to Spring Festival (15-30.01.2023) and nobody will work. You may buy this product from Russia of course. But do not expect from USA or Europe - they all are buying either in China or in Russia and reselling.
My advises:
1. To extend tender till at least 10.02.2023.
2. Do it immdediately, so we would be able to notify factories before they go to Holidays. After Holidays they also "swinging" several days. As everywhere. But if they would know of tender, they will be standing-by.
3. Your contract form is tailored "imperfect". It is made for resident bidders only. We may send you form of professional contract, used by NaftoGaz or MZU or other major buyers. As their contract forms are public, you may use them without breach of intellectual property.
Best regards,
=============================
Шановна Ірина,
Раніше потрібно було дотримуватися наших вимог. Зараз через кілька днів у Китаї свято весни (15-30.01.2023) і ніхто не буде працювати. Звичайно, ви можете придбати цей продукт в Росії. Але не чекайте від США чи Європи - вони всі купують або в Китаї, або в Росії і перепродують.
Мої поради:
1. Продовжити тендер мінімум до 10.02.2023.
2. Зробіть це негайно, щоб ми могли повідомити заводи до того, як вони підуть у відпустку. Після Свят також «качаються» кілька днів. Як скрізь. Але якщо знатимуть про тендер, то будуть напоготові.
3. Ваша форма контракту "неідеальна". Він створений лише для учасників тендеру-резидентів. Ми можемо надіслати вам форму професійного контракту, яка використовується Нафтогазом чи МЗУ чи іншими великими покупцями. Оскільки їхні форми контрактів є загальнодоступними, ви можете використовувати їх без порушення інтелектуальної власності.
З повагою,
Скарги до процедури
Дата подання: 06 грудня 2022 16:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-20-000019 ● 5c07812beb004a469a87d31590a29821
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2023 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-12-02-007336-a 02.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-23 15:01:33
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «КОД ДК 021:2015 24310000-0 - ОСНОВНІ НЕОРГАНІЧНІ ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ (КОАГУЛЯНТ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-02-007336-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-28 14:32:04
Пояснення на запит
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою:
ОВмрц = Цод × V
де:
ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін;
Цод – очікувана ціна за одиницю товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Для розрахунку очікуваної вартості закупівлі було обрано найменшу вартість коагулянту з наданих комерційних пропозицій. Враховуючи, що коагулянт головний реагент для очищення води, а витрата його залежить від якісних показників вихідної води, які з кожним роком погіршуються, необхідний обсяг закупівлі (т) розраховано як середній за останні роки.
Якісні характеристики та можливий обсяг витрати коагулянту обрані на підставі Технологічних регламентів очисних споруд водопідготовки, які мають Висновок державної санітарної-епідеміологічної експертизи та наведенні в додатку 4 тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2023 20:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Зовнішагротранс-1" |
149 265 000,00
UAH з ПДВ
|
149 265 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Зовнішагротранс-1" #38608452 |
Переможець |
149 265 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2023 15:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 січня 2023 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 09:58
|
ДУ2 розірвання дог.72Т коагулянт Зовнішагротранс.pdf | укладений |
07 лютого 2024 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2023 07:53
|
ДУ1 до Дог.72Т.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 07:50
|
Зміни.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2023 07:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 10:29
|
Договір 72Т коагулянт.pdf | укладений |
06 лютого 2023 10:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Коагулянт гідроксихлорид алюмінію “Donau PAC activis” (або аналог) | 3750 | тонни |
39 804,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю може містити іншу інформацію* Номер додаткової угоди: 1 Сума договору після внесення змін: 146 652 271,50 грн. з ПДВ. Кількість товарів після внесення змін: відповідно до Договору – 3750 т. |
Номер договору про закупівлю: | 72Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |