Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики робочі утеплені згідно коду ДК 021:2015 18830000-6 Захисне взуття
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2022-12-01-016376-a 29bed483a8854d28b772b51f7caafb26
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якуба Андрій Олександрович

0958694121 0672798310@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводженням з радіоактивними відходами"
Код ЄДРПОУ: 37197102
Вебсайт: http://cemrw.com
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. КІРОВА, буд. 52
Контактна особа: Якуба Андрій Олександрович
0958694121
0672798310@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 грудня 2022 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2022 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2022 11:05
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18830000-6: Захисне взуття


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 пара
Черевики робочі утеплені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання товару Покупцем Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2022 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2022 17:15
Оголошення взуття.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2022 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ" 50 400,00
UAH з ПДВ
50 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ткачук Петро Дмитрович" 88 020,00
UAH з ПДВ
87 120,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Захист ЛТД" 88 560,00
UAH з ПДВ
87 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2022 09:22
Електронний підпис
09 грудня 2022 09:21
1 Пропозиція.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
1 Пропозиція.pdf
09 грудня 2022 09:21
12 довіреність Гумен.pdf
09 грудня 2022 09:21
12 довіреність Гумен.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
10 Наказ Ген директора.pdf
09 грудня 2022 09:21
2 Гарантійний лист.pdf
09 грудня 2022 09:21
9 Протокол 1.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
9 Протокол 1.pdf
09 грудня 2022 09:21
2 Гарантійний лист.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
13 Сертифікат ISO 9001-2015.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
4 Технічний опис.pdf
09 грудня 2022 09:21
4 Технічний опис.pdf.p7s
09 грудня 2022 09:21
13 Сертифікат ISO 9001-2015.pdf

Публічні документи

12 грудня 2022 15:57
Електронний підпис
12 грудня 2022 15:06
Документи якість.pdf
12 грудня 2022 15:06
ІПН Ткачук П.Д..pdf
12 грудня 2022 15:06
Гарантійний лист.pdf
12 грудня 2022 15:06
Свідоцтво єд.податку.pdf
12 грудня 2022 15:06
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2022 15:06
Паспорт Ткачук П.Д..pdf
12 грудня 2022 15:06
Комерційна пропозиція.pdf
12 грудня 2022 15:06
Згода договір.pdf
12 грудня 2022 15:06
Персональні дані.pdf

Публічні документи

12 грудня 2022 16:17
Електронний підпис
12 грудня 2022 16:16
Декларація.PDF
12 грудня 2022 16:16
Декларація.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
Електронний підпис
12 грудня 2022 16:10
лист згода.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
гарант лист.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
пропозиція.PDF
12 грудня 2022 16:10
лист згода.PDF
12 грудня 2022 16:10
СЕС.PDF
12 грудня 2022 16:10
СЕС.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
Висновок СЕС.PDF
12 грудня 2022 16:10
Висновок СЕС.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
гарант лист.PDF
12 грудня 2022 16:10
пропозиція.PDF.p7s
12 грудня 2022 16:10
Договір.PDF
12 грудня 2022 16:10
Договір.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"

ФОП "Ткачук Петро Дмитрович"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Захист ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
Переможець 50 400,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2022 14:50

Документи

13 грудня 2022 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2022 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАЛАНЛЕГПРОМ"
#31862978
50 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2022 14:50
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2022 14:29
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТРАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ПОВОДЖЕННЯ З РАДІОАКТИВНИМИ ВІДХОДАМИ» (ДСП «ЦППРВ») ПРОТОКОЛ 21.12.2022 року м. Київ №35/1 Про відміну закупівлі № UA-2022-12-01-016376-a у зв’язку з відсутністю подальшої потреби Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Провівши аналіз потреби відповідно до заявки ВОП №1-06.0/9/71/22 від 30.11.2022, а також проаналізувавши можливість постачання та приймання черевиків робочих утеплених у зжаті строки, та враховуючи об’єм доведеного фінансування до кінця 2022 року, Замовник не має змоги провести закупівлю заявленої кількості черевиків робочих утеплених до наявних розподілених та доведених коштів, тому уповноважена особа приймає рішення про відміну торгів відповідно до підпункту 1 частини 1 пункту 47 Особливостей, а саме відміна торгів у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг зазначивши в електронній системі закупівель підстави прийнятого рішення. Відповідно до частини 2 пункту 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 1 частини 1 пункту 47 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. Керівник групи СМТПтаЛ уповноважена особа ________________ підпис Андрій ЯКУБА