Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріал для проведення ремонтних робіт господарським способом ( Плівка 20 мкм.*50 м.),
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2022-12-01-009840-a 6b4dede9be2d4c19a4117e943a660a08
Закупівля без використання електронної системи    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мусієнко Лідія Василівна

+380545251191 ldolsr2014@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липоводолинська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04390972
Місцезнаходження: 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Полтавська,32
Контактна особа: Мусієнко Лідія Василівна
+380545251191
ldolsr2014@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Матеріал для проведення ремонтних робіт господарським способом ( Плівка 20 мкм.*50 м.),
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 рулон
Ціна за одиницю: 2200UAH без ПДВ
Плівка 20 мкм.*50 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42500, Україна, Сумська область, смт. Липова Долина, вул. Полтавська,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 44176000-4 — Плівки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Засобом платежів є національна валюта України - гривня. Покупець проводить оплату поставленого Товару шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця, згідно з реквізитами, вказаними в розділі 10 даного Договору на протязі 7 банківських днів з дати поставки Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сушко Сергій Валерійович
#2876911974
Переможець 22 000,00
UAH
01 грудня 2022 13:53

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 грудня 2022 14:26
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2022-12-01-009840-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: невірно вказано кількість товару, а саме: вказано 22000 рулонів, вірне значення - 10 рулонів . У зв’язку з чим необхідно розмістити на вебпорталі Уповноваженого органу правильний договір про закупівлю шляхом відміни Закупівлі та проведення іншої закупівлі, здійсненої без використання електронної системи.
Документи:
01 грудня 2022 14:36
Електронний підпис
01 грудня 2022 14:27
Протокол