Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне ( кліше для печатки, кліше для штампу)
Очікувана вартість
4 596,00 UAH
UA-2022-12-01-008068-a e6770635ac594be0ad387e4f34bb2554
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шаповал Людмила Володимирівна

+380678002607 studenykivska.amb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 грудня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Амбулаторія ЗП-СМ" Студениківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42349426
Вебсайт: https://www.facebook.com/studenykivska.amb
Місцезнаходження: 08421, Україна , Київська обл., село Студеники Переяслав-Хмельницького району, вул. Діагональна, 4
Контактна особа: Шаповал Людмила Володимирівна
+380678002607
studenykivska.amb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Кліше для печатки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08421, Україна, Київська область, Студеники, Діагональна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Кліше для штампів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08421, Україна, Київська область, Студеники, Діагональна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

01 грудня 2022 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Новохатько Л.Г.
#2021214390
Переможець 4 596,00
UAH
01 грудня 2022 12:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 березня 2023 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 4 596,00
UAH