Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2022 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:46 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2022 13:46 |
Очікувана вартість: | 90 637 019,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 906 370,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.4.10 ТД та додатку 6.1. до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2700000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п.4.11 ТД та додатку 6.2. до ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 грудня 2022 10:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток 5 Форма оцінки відповідності.pdf | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_6.2_забезпечення виконання договору.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_6.1 забезпечення тендерної пропозиції.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_1_Технічні характеристики.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_1.1_Гарантійний лист.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
01 грудня 2022 10:49 |
22-3252_ТД_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п.1.3 ч.1 Додатку 3 до тендерної документації "Загальна інформація про переможця торгів" Переможець торгів надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Оцінки відповідності потенційного контрагента згідно форми, наведеній в Додатку 5 до тендерної документації, яку оприлюднює в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-02-000019 ● 98851099fc534b3a9043513962248452
- Статус: завершено ● Дата: 18 травня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2023 17:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
31 UA-2022-12-01-004098-a 01.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-07 15:01:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт магістрального газопроводу «Прогрес» DN 1400 РN 75 км 4336,25 - км 4348,29 з частковою заміною труб та заміною ізоляційного покриття) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-01-004098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 розділу I тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ПМК 77» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-10 09:25:20
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 07.02.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-004098-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», ВБН В.3.1-00013741-08:2008 «Магістральні газопроводи. Лінійна Частина. Капітальний ремонт»; ВБН В.2.3-00013741-06:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Роботи підготовчого періоду»; ВБН В.2.3-00013741-07:2007 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Земляні роботи та рекультивація»; ВБН В.2.3-00013741-09:2009 «Магістральні трубопроводи. Будівництво. Лінійна частина. Очищення порожнини та випробування»; ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина третя статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувану вартість визначено згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», на підставі ДСТУ 4219-2003 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії».
2. По другому питанню, переможцем ТОВ «ПМК-77» в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 30674 від 30.12.2022., яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
3. По третьому питанню, відповідно до пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Тендерною документацією Замовника, а саме пунктом 1.2.1 Додатку 3, передбачено вимогу щодо надання інформації, що підтверджує правомочність особи/-іб, якій/-им надано право на укладання договору про закупівлю, а саме:
Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів:
- виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції.
Тобто, якщо переможець процедури закупівлі, згідно вимог пункту 3 частини І Додатку 2 до тендерної документації, надав зазначені вище документи під час проведення кваліфікації учасника торгів, повторне їх надання Замовником не вимагається.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ПМК-77» в складі тендерної пропозиції були надані наступні документи щодо повноважень директора Салиги Василя Васильовича, а саме:
- Рішення № 1/01 учасника ТОВ «ПМК-77» від 26 січня 2022 року про призначення Салиги Василя Васильовича на посаду директора (завантажено 13 грудня 2022 о 14:25 у файлі з найменуванням «Рішення про призначення керівника.pdf»).
- Статут ТОВ «ПМК-77» (нова редакція) від 2022 року (завантажено 13 грудня 2022 о 14:25 у файлі з найменуванням «статут ТОВ ПМК-77-2.PDF»);
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Тендерною документацією Замовника, а саме пунктом 7 Додатку 2 та пунктом 2.1.1 Додатку 3, передбачено вимогу щодо підтвердження наявності дозвільного документа, а саме:
дозволу/-ів Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, виданого/-их учаснику та чинного/-их на кінцеву дату подання пропозицій з зазначенням наступного переліку робіт підвищеної небезпеки (мінімально, але не виключно):
- Спорудження магістральних газопроводів та/або будівництво магістральних газопроводів
- Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, або газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах та/або пожежонебезпечних зонах.
На виконання зазначеної вимоги переможцем ТОВ «ПМК-77» в складі тендерної пропозиції були надані наступні документи:
- дозвіл Управління Держпраці в Івано-Франківській області № 152.22.26 від 08.09.2022 у файлі з найменуванням «Дозвіл на будівництво магістральних трубопроводів-2.PDF»;
- дозвіл Управління Держпраці в Івано-Франківській області № 366.17.26 від 01.07.2017 у файлі з найменуванням «Дозвіл на газонебезпечні роботи та роб. у вибухопож. зонах-2.PDF».
Додатки: 1. Оригінал електронної Банківської гарантії № 30674 від 30.12.2022.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-01-004098-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2022 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" |
79 188 040,83
UAH
|
79 188 040,83
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПМК-77 |
87 242 428,75
UAH
|
84 199 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "УКРГАЗПРОМБУД" |
88 900 000,00
UAH
|
84 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут транспортно-енергетичних систем України" |
89 700 000,00
UAH
|
85 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" #40833701 |
Відхилено |
79 188 040,83
UAH
|
21 грудня 2022 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2022 10:31
|
ТОВ ПМК-77 #36996741 |
Переможець |
84 199 000,00
UAH
|
28 грудня 2022 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2024 08:05
|
ДУ 2 від 21.03.2024_0001.pdf | зміни до договору |
25 березня 2024 08:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 10:12
|
ДУ 1 Договір 4600007122.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2023 10:19
|
Договір №4600007122 від 20.01.23 р..pdf | укладений |
25 січня 2023 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4600007122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі; продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 4600007122 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |