Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УкрНДІгаз 22П-054_50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)
Очікувана вартість
149 748,50 UAH
UA-2022-11-30-012525-a ● eb5281adfd6a498e853322c51b693605
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УкрНДІгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00158764 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua |
Місцезнаходження: | 61010, Україна , Харківська обл., м. Харків, Гімназійна набережна, 20 |
Контактна особа: |
Андрій Вовенко +380577304612, +380675723113 vovenko.andrey@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 12:05 |
Початок аукціону: | 12 грудня 2022 12:05 |
Очікувана вартість: | 149 748,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 994,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область, м. Харків, Гімназійна набережна, 20; вул. Сумська, 130; вул. Драгомирівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50413000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування контрольних приладів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником протягом 30- ти календарних днів на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг та рахунку, наданих Виконавцем, шляхом перерахування грошових коштів Замовником на рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги .xlsx | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_послуги .xlsx | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
30 листопада 2022 16:32 |
ТД_022П_054_30.11.22.docx | |
30 листопада 2022 16:32 |
Додаток 4 Проект Договору.doc | |
30 листопада 2022 16:32 |
ТД_022П_054_30.11.22.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незрозуміла вимога
Дата подання: 05 грудня 2022 11:22
Дата відповіді: 06 грудня 2022 13:12
Пунктом 2 Додатку 3 передбачено, наступну Вимогу до Учасника: "Для особистого знайомства з об’єктами Замовника, Учасник оформляє на фірмовому бланку підприємства лист довільної форми про допуск на об’єкт Замовника своїх працівників відповідно до “Інструкції про організацію пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму”. Що взагалі означає дана вимога? Якщо учасники у складі пропозиції повинні подати такий лист, тоді додайте до тендерної документації форму листа чи Інструкцію про організацію пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму. Якщо така вимога не стосується учасників тоді змініть саму вимогу та виправте "Учасник" на "Виконавець".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Пункт 2 до Додатку №3 до ТД носить інформативний характер. У разі якщо Учаснику закупівлі не зрозуміло технічне завдання, він може до моменту подання своєї пропозиції звернутися до Замовника з проханням особистого ознайомлення з обсягами роботи. Це все у разі необхідності відбувається в телефонному режимі або засобами електронної пошти. Учасник пише лист Замовнику, ми знайомимо його працівників з “Інструкцією про організацію пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму” та оформлюємо дозвіл на територію замовника. Це Ваше право (Ваша вимога) для більш об’єктивної оцінки об’ємів закупівлі. Учасники не повинні завантажувати документи по цьому пункту 2 Додатку №3 до своєї пропозиції. Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі та бажаємо Вам перемог у закупівлях.
Вимоги до МТД
Дата подання: 05 грудня 2022 11:42
Дата відповіді: 06 грудня 2022 10:02
Звідки замовником було взято вимоги до МТБ визначені в документації. Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" є чітко встановлені технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази. Просимо дотримуватись чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" дійсно, для отримання ліцензії, є чітко встановлені технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази.
Органу ліцензування забороняється вимагати від здобувача ліцензії інші документи.
Замовник в тендерній документації надав мінімальні вимоги до обладнання, техніки та МТБ, що необхідні для виконання договору.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Бажаємо Вам перемоги у закупівлях.
Органу ліцензування забороняється вимагати від здобувача ліцензії інші документи.
Замовник в тендерній документації надав мінімальні вимоги до обладнання, техніки та МТБ, що необхідні для виконання договору.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Бажаємо Вам перемоги у закупівлях.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 грудня 2022 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
118 750,00
UAH з ПДВ
|
118 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "КОМСЕРВІС" |
145 374,78
UAH з ПДВ
|
125 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
139 920,00
UAH з ПДВ
|
139 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #1856212517 |
Переможець |
118 750,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 06:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 15:40
|
Договір №НДІ-75_05п-22 від 27.12.2022 р. щодо надання послуг з ТО систем АПС (ФОП Ткаченко).pdf | укладений |
28 грудня 2022 15:39
|