Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26206455 |
Місцезнаходження: | 35603, Україна , Рівненська обл., Дубно, вулиця Замкова, 4, каб.407 |
Контактна особа: |
Колядич Василь Іванович +380365632294 komunal@dubno-adm.rv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2022 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 505 739,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 057,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Контейнери металеві оцинковані для ТПВ об'ємом 1,1 м.куб.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 2.2. Порядок оплати: у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту одержання Товарів на підставі накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2022 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 4 до ТД цінова пропоззиція.doc | |
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 3 до ТД Проект договору ТПВ.doc | |
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 2 до ТД відповідність визначеним вимогам ст. 17.doc | |
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 1 до ТД вимоги до кваліфікації та до предмета.doc | |
30 листопада 2022 10:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
30 листопада 2022 12:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 4 до ТД цінова пропоззиція.doc
|
|||
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 3 до ТД Проект договору ТПВ.doc
|
|||
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 2 до ТД відповідність визначеним вимогам ст. 17.doc
|
|||
30 листопада 2022 10:10 |
Додаток 1 до ТД вимоги до кваліфікації та до предмета.doc
|
|||
30 листопада 2022 10:10 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000009 ● a5438683c9ee47499577065b21d6302f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 15:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 № 67
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.12.2022 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-11-30-002248-a 30.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 15:50:27
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Контейнери металеві оцинковані для ТПВ об'ємом 1,1 м.куб.» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-30-002248-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно абзацу 3 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника та в Додатку 2 до Тендерної документації.
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ПрАТ «Барський машинобудівний завод» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пунктами 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ПрАТ «Барський машинобудівний завод» відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-22 09:49:39
витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”
Додаток до пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-22 09:56:06
Пояснення з власної ініціативи
витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-22 10:00:04
Пояснення з власної ініціативи
витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час проведення моніторингу розірвано договір з ПрАТ «Барський машинобудівний завод» за згодою сторін, відповідно до Додаткової угоди № 1 від 22.12.2022 до Договору № 107 від 15.12.2022.
2023-01-02 08:20:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Переможець |
495 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2022 16:07
|
Додаткова угода | укладений |
23 грудня 2022 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2022 12:48
|
Договір | укладений |
16 грудня 2022 12:44
|