Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
24 539,40 UAH
UA-2022-11-30-001126-a c69b866a540e4b0cbc1e44ab3f48642e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Воронова

+380503242661 lawyers.prozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42920331
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalna-ustanova-dniprovskij-miskij-teritorialnij-centr-socialnogo-obslugovuvannya-nadannya-socialnih-poslug-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Панікахи, буд. 95
Контактна особа: Ірина Воронова
+380503242661
lawyers.prozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1930 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити

Тендерна документація

30 листопада 2022 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2022 09:23
Протокол СЗ_11_13_Прямий договір_Зошити_Канцелярські товари.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 24 539,40
UAH з ПДВ
30 листопада 2022 09:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 12:17
Платіжне доручення_749.pdf укладений
12 січня 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 11:56
Договір_ТОВ Аверс_Канцелярські товари_Зошити_ДУ1.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 11:55
Договір №150_ТОВ Аверс_Канцелярські товари_Зошити.pdf укладений
30 листопада 2022 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п 1.3 договору
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 24 539,40
UAH (в тому числі ПДВ 4 089,90 UAH)