Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стілець офісний, крісло офісне Престиж
Очікувана вартість
72 990,00 UAH
UA-2022-11-29-013289-a 3cca5e419e8e4ddd970d053ce2cd82df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стілець офісний ІЗО С-26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Перемоги, 17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Крісло офісне Престиж GTP 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Перемоги, 17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Крісло офісне Престиж GTS C-26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Перемоги, 17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар та отримання Покупцем рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 листопада 2022 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мірошник Світлана Іванівна
#2935521207
Переможець 72 990,00
UAH
29 листопада 2022 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:45
Дог. 816 від 25.11.22.pdf укладений
29 листопада 2022 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стілець офісний ІЗО С-26 30 штуки 1 237,00
UAH
Крісло офісне Престиж GTP 7 5 штуки 2 450,00
UAH
Крісло офісне Престиж GTS C-26 10 штуки 2 363,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 72 990,00
UAH