Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть
Очікувана вартість
10 800,00 UAH
UA-2022-11-29-012278-a ● 0756e7b5f56d48dd8aa7146241f208dc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Шатохін Дмитро Олександрович 380443097273 pk_inshi@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 18:00 |
Очікувана вартість: | 10 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-29-002701-b
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90520000-8.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 800,00 грн. (Десять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) в т. ч.: Лот№1 - 8 640, 00 грн з ПДВ (Вісім тисяч шістсот сорок гривень 00 копійок); Лот№2 – 2 160, 00 грн з ПДВ (Дві тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2022 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Шатохін Дмитро
Розгорнути
Згорнути
про проведення відкритих торгів UA-P-2022-11-29-002701-b
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900.
3. Місцезнаходження замовника* вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, місто Київ, 03049.
4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть).
5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90520000-8.
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 800,00 грн. (Десять тисяч вісімсот гривень 00 копійок) в т. ч.: Лот№1 - 8 640, 00 грн з ПДВ (Вісім тисяч шістсот сорок гривень 00 копійок); Лот№2 – 2 160, 00 грн з ПДВ (Дві тисячі сто шістдесят гривень 00 копійок)
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2022 року (до 31.12.2022 р.) відповідно умов договору.
10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.12.2022 18:00
11. Умови оплати: відповідно до умов Договору
12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації.
13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується;
18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Вид закупівлі – послуга - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Застосовані критерії оцінки - ціна.
Уповноважена особа
Філії «Пасажирська компанія»
АТ «Українська залізниця»_______________________________________ Шатохін Дмитро
Тендерна документація
29 листопада 2022 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 15:48 |
ТД_.docx | |
29 листопада 2022 15:48 |
4.Проект договору.doc | |
29 листопада 2022 15:48 |
6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.docx | |
29 листопада 2022 15:48 |
Оголошенння.doc | |
29 листопада 2022 15:48 |
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 640,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 86,40 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізація і т.д.) з відпрацьованими люмінесцентними лампами та іншими відходами, які містять ртуть
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 грудня 2022 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОВДМ" |
7 488,00
UAH з ПДВ
|
6 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БОДНАРІВКА" ЛЬВІВСЬКОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗЕЛЕНИЙ ЛЬВІВ" |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
8 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
6 384,00
UAH з ПДВ
|
5 952,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НВП «НОВІНТЕХ» |
7 920,00
UAH з ПДВ
|
7 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
5 952,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2022 13:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2022 14:19
|
ТОВ "ЕКОВДМ" #36904975 |
Переможець |
6 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2022 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2023 08:48
|
Звіт.doc | укладений |
26 жовтня 2023 08:48
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 14:57
|
договір.pdf | укладений |
27 грудня 2022 14:57
|