Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А3120 |
Код ЄДРПОУ: | 08296098 |
Місцезнаходження: | 14013, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, Гетьмана Полуботка,40 |
Контактна особа: |
Овчиннікова Регіна Іванівна 380462232022 a3120@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 783 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2022 11:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2022 11:39 |
Тендерна документація А3120 лампа операційна.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-29-000027 ● 444f62d678ba4208a5588d6bff7663c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 березня 2023 16:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 № 19
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-11-29-005366-a 29.11.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-03 16:10:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «33160000-9 - Устаткування для операційних блоків» (ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків), очікуваною вартістю 1 783 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-29-005366-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та на підставі яких документів та/або джерел інформації визначено його очікувану вартість (надати копії та/або посилання)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 5.1 Договору від 15.12.2022 № 169 укладеного замовником з ТОВ «Медтехнолоджі» - термін поставки товару – до 28.12.2022; пунктом 13.1 - договір діє до 31.12.2022, просимо зазначити причину не оприлюднення звіту про виконаний договір.
3. Згідно з даними електронної системи закупівель особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі є Овчиннікова Регіна Іванівна, проте, електронний підпис на оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями накладено Тяско Юрій Васильович. Просимо пояснити причини вказаної розбіжності та надати актуальну інформацію щодо уповноваженої особи.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-11 10:49:53
відповідь
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: закупівля здійснюється з метою забезпечення військової частини сучасним операційним освітлювачем для належного виконання оперативного втручання при наданні медичної допомоги пораненим та хворим. Технічні вимоги складено відповідно до потреб, визначивши найкращі параметри відповідного обладнання.
Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення моніторингу цін за допомогою пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни на товар, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо. Також взяті до уваги комерційні пропозиції трьох постачальників медичного обладнання, від ТОВ «МК Кардіо» на суму 1913250грн, ТОВ «Форамед» на суму 1955100грн, ТОВ «Мед Ексім» на суму 1780320грн.
Відповідно до п. 4. Постанови № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, головним розпорядникам та інших особам, визначені у цьому пункті, рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходи, зокрема, й сюди відноситься - забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно п.4.1. Постанови № 710, це не є обов'язок замовника, а як рекомендація.
В самому п.4.1. Постанови № 710 зазначено, що забезпечення такого оприлюднення обґрунтування здійснюється протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тож, враховуючи, що наразі переговорна процедура не застосовується, конкурентною процедурою є відкриті торги з особливостями, то замовники можуть оприлюднювати таке обґрунтування щодо закупівель, проведених за процедурою відкритих торгів з особливостями.
2.Договір від 15.12.2022 № 169 виконано вчасно та в повному об’ємі, додаткові угоди не укладались. Звіт про виконаний договір не оприлюднювався.
3. У зв’язку з введенням воєнного стану протягом 2022 року доступ до електронного майданчика замовника був закритий. При розблокуванні електронного майданчика для проведення процедур закупівлі військовою частиною зміни про уповноважених осіб не внесені у зв’язку з тим що не вся інформація про замовника дозволена для оприлюднення, а зміна відповідальної особи потребувала внесення інформації про Замовника яка на той момент була не можлива з технічних причин так як Замовник є військовою частиною.
Для подальшої роботи в системі електронних закупівель Замовник розділить особисті кабінети уповноважених осіб.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про виконання договру оприлюднений. Будуть проведені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
2023-04-26 15:25:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"; порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" |
1 780 480,00
UAH з ПДВ
|
1 780 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" #38406011 |
Переможець |
1 780 480,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2022 17:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 11:58
|
169.pdf | укладений |
15 грудня 2022 11:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Лампа операційна з відеосистемою | 1 | штуки |
1 152 390,00
UAH з ПДВ
|
Лампа операційна | 1 | штуки |
628 090,00
UAH з ПДВ
|