Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект одягу (зимова куртка, зимові штани)
Очікувана вартість
7 621 740,00 UAH
UA-2022-11-29-000627-a c0afc5d18dd649d1be3c701e636146f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Засєдко Наталія

380674473114 mtz_tmr1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Засєдко Наталія
380674473114
mtz_tmr1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1578 комплект
Комплект одягу (зимова куртка, зимові штани)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2022
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг

Тендерна документація

29 листопада 2022 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федоранич Павло Павлович
#2126710573
Переможець 7 621 740,00
UAH
29 листопада 2022 08:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:33
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 15:18
протокол 7 (дод угоди) компл одягу.PDF зміни до договору
16 грудня 2022 15:17
повідомлення про внесення змін до договору .PDF зміни до договору
16 грудня 2022 15:17
лист.PDF зміни до договору
16 грудня 2022 15:16
дод угода 1 до дог 289 від 28.12.2022.PDF зміни до договору
16 грудня 2022 15:16
додаток 1 до дог 289 від 28.11.2022.PDF укладений
29 листопада 2022 08:52
договір 289 від 28.11.2022.PDF укладений
29 листопада 2022 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник просить внести зміни (лист від 16.12.2022 № 370) до Договору № 289 від 28.11.2022 року (далі - Договір), що укладений за результатами закупівлі товару: Комплект одягу (зимова куртка, зимові штани), Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 18220000-7: Штормовий одяг, унікальний номер оголошення UA-2022-11-29-000627-a, а саме: враховуючи воєнний стан та постійні перебої в постачанні електроенергії, що призводить до неможливості виконати зобов’язання у встановлений термін згідно умов Договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п. 17 та п. 19 Особливостей, пп.11.1 та пп. 11.2 Договору про закупівлю товару № 289 від 28.11.2022 (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 4.5 Договору та викласти в наступній редакції: «4.5.Постачальник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для забезпечення поставки товару матеріалів та виробів до 23.12.2022 та здійснити поставку товару на суму одержаного авансу. По закінченні терміну невикористані суми авансу Постачальник зобов’язаний повернути Замовнику.»
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 621 740,00
UAH