Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4554 |
Код ЄДРПОУ: | 08495260 |
Місцезнаходження: | 43023, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЕНАТОРКИ ЛЕВЧАНІВСЬКОЇ, будинок 4 |
Контактна особа: |
Куренда Тетяна Петрівна +380950513155 apteka_4554@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 листопада 2022 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 280 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2022 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2022 14:07 |
Тендерна документаці.docx | |
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 2 -Цінова пропозиція.docx | |
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 1- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).doc | |
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю товарів .docx | |
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 4-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx | |
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 5 ФОРМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ .docx |
28 листопада 2022 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2022 14:07 |
Тендерна документаці.docx
|
|||
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 2 -Цінова пропозиція.docx
|
|||
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 1- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ).doc
|
|||
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 3 Проєкт договору про закупівлю товарів .docx
|
|||
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 4-ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.docx
|
|||
28 листопада 2022 12:51 |
Додаток 5 ФОРМА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000012 ● 46f8facb1d5348c2908dcd195fe246d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2023 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 13-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 21.02.2023 № 13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-11-28-007001-a від 28.11.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 13:53:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Апарату рентгенівський діагностичний пересувний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-28-007001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-23 14:43:08
Пояснення щодо закупівлі UA-2022-11-28-007001-a
Враховуючи, критичну ситуацію з наявним рентгенодіагностичним обладнанням для надання медичної допомоги в умовах воєнного стану виникла потреба у новому пересувному рентгендіагностичному апараті, для виконання працівниками їхніх трудових функцій (можливість надати якісну послугу та своєчасно діагностувати захворювання). Технічні та якісні характеристики медичних виробів повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення та/або введені в обіг відповідно до
законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності (згідно з вимогами Технічного регламенту для медичних виробів діагностики in vitro, затвердженого постановою КМУ від 02.10.2013 № 754) та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі в першу чергу формувалась від наявної суми коштів бюджетного призначення на фінансування закупівлі обладнання та із середніх цін комерційних пропозицій, наданих суб’єктами господарювання, а саме, ТзОВ "ІНДІС", ТЗОВ "ВанРей", ТзОВ "ЄВРОНТГЕН".( скан копії ціновий пропозицій додаються)
відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), в/ч А4554 не є місцевим органом самоврядування, власного веб-сайту не має.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи щодо подальшого недопущення порушень, а саме усуненно невідповідності кваліфікованого електронного підпису . Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) додається.
2023-03-10 11:13:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку №1082 та порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2022 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОРЕНТГЕН" |
1 280 000,00
UAH
|
1 280 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЄВРОРЕНТГЕН" #37669142 |
Переможець |
1 280 000,00
UAH
|
08 грудня 2022 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2022 12:11
|
договір 228.pdf | укладений |
14 грудня 2022 12:09
|