Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Великолучківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44399987 |
Місцезнаходження: | 89625, Україна , Закарпатська обл., с.Великі Лучки, вул.Гагаріна, будинок 37 |
Контактна особа: |
Марія Панько +380958592301 velykiluckyvosvity@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2022 18:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:59 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2022 15:59 |
Очікувана вартість: | 503 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 515,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2022 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2022 18:49 |
ТД Протипожежне обладнання.docx | |
25 листопада 2022 18:49 |
ТД Протипожежне обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000014 ● c17d4a62f0854782af69d8b467aa0b5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-11-25-014942-a 25.11.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 11:10:23
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Протипожежне обладнання (ДК 021:2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)»» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-25-014942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі – товариством з обмеженою відповідальністю «Лугспецтехносервіс»?
У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини його не укладення.
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 15:41:31
Відповідь на запит
Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на основі комерційних пропозицій фізичних осіб підприємців ( комерційні пропозиції додаємо) та аналізу ринку у відкритій мережі інтернет.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – https://www.velykoluchkivska-sr.gov.ua/derzhavni-zakupivli/472-obhruntuvannia-kharakterystyk-zhidno-dk-0212015-35110000-8-protypozhezhne-riatuvalne-ta-zakhysne-obladnannia.html
За результатами проведення закупівлі «Протипожежне обладнання (ДК 021:2015 - 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)» був укладений Договір №2212 від 22.12.2022р. з переможцем - Товариством з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" .
У період проведення закупівлі та зокрема публікування Договору на веб-порталі Уповноваженого органу відбувалися масові відключення електроенергії, через що спостерігалися перебої у роботі майданчика. Неодноразово, уповноважена особа зіштовхувалася з ситуацією, коли накладався КЕП, а через деякий час виявлялося, що підпис не накладено. Судячи з усього, аналогічна ситуація склалася і з публікуванням Договору по даній закупівлі. Договір підвантажений на електронний майданчик 26 грудня 2022 року, тобто на наступний робочий день після укладання договору ( фото з веб-порталу із зазначенням дати публікування Договору додається). КЕП уповноваженою особою накладено, закупівля завершена успішно. Після Вашого звернення виявлено, що на підвантажений Договір не накладено електронний підпис, саме тому Ви не бачите опублікований Договір.
Прошу Вашого дозволу завершити закупівлю повторним накладанням кваліфікованого підпису на завантажений Договір.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Було проведено заходи щодо недопущення повторних таких порушень
2023-03-31 10:37:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13-02-0051/2023 |
Дата публікації: | 09 травня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 травня 2023 09:14
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2022 16:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" |
448 897,50
UAH з ПДВ
|
439 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" |
466 551,48
UAH з ПДВ
|
439 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Бацура Владислав Степанович" |
502 295,00
UAH з ПДВ
|
502 295,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" #38088364 |
Переможець |
439 300,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2022 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2023 14:28
|
Договір протипожежне обладнання.PDF | укладений |
26 грудня 2022 11:31
|