Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВТЕЛЕСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | https://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 10 |
Контактна особа: |
Катерина Володимирівна Павловська +380443668519 tender.kts.kmda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2022 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2022 11:41 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2022 11:41 |
Очікувана вартість: | 13 258 626,62 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 293,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 20 робочих днів з дати отримання належним чином оформленої видаткової накладної та підписання Замовником відповідних Актів приймання Товару та/або Актів наданих Послуг за фактично поставлений Товар та надані Послуги | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2022 17:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2022 17:11 |
1.тендерна документація.pdf | |
24 листопада 2022 17:11 |
4.Додаток 3 ТВ.pdf | |
24 листопада 2022 17:11 |
5.Додаток 4 ПД.pdf | |
24 листопада 2022 17:11 |
3.Додаток 2 ст.17.pdf | |
24 листопада 2022 17:11 |
2.Додаток 1 ст.16.pdf | |
24 листопада 2022 17:11 |
0.ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000001 ● 57ffaa19bb254430b462c16999d9d4e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 грудня 2022 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.12.2022 № 317
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 12.12.2022 № 317
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-11-24-008770-a 24.11.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-19 15:41:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі засобів зв’язку для забезпечення безпроводових підключень до глобальних мереж з послугами налаштування, код за ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-11-24-008770-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 12:57:44
надання пояснень (інформації та документів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА
СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит про надання пояснень (інформації та документів) від 19.12.2022 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Засіб зв’язку для забезпечення безпроводових підключень до глобальних мереж з послугами налаштування; 32420000-3 – Мережеве обладнання за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-11-24-008770-a), розпочатого відповідно до наказу від 12.12.2022 № 317, повідомляємо наступне.
По пункту 1. «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?»
Розмір бюджетних призначень визначено відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік зі змінами, паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік зі змінами, затвердженими наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 04.05.2022 №33, на виконання пункту 16.9 «Створення, розвиток, модернізація та супроводження сервісної мережевої інфраструктури та мереж доступу» напрямів діяльності та заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 №4547/4588).
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі рекомендовані протоколом № 96 від 16 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно отриманих комерційних пропозицій на підставі проведеного Ініціатором закупівлі (відповідальним за розробку технічних вимог) моніторингу цін.
По пункту 2. «Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
- сторінка веб-сайту, де розміщено обгрунтування https://kts.kmda.gov.ua/publicprocurement
- безпосереднє посилання на обгрунтування
https://kts.kmda.gov.ua/web/content/1573?unique=8d537965e9acc72ea23da5952cbb0f47ba7afc49&download=true
Додатки:
1. План використання бюджетних коштів на 2022 рік – на 6 арк.
2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2022 рік, зі змінами затвердженими наказом Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій від 04.05.2022 №33 – на 17 арк.
3. Комплексна міська цільова програма «Електронна столиця» на 2019-2022 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 18.12.2018 № 461/6512 (у редакції рішення Київської міської ради від 13.03.2022 № 4547/4588) – на 54 арк.
4. Протокол № 96 від 16 листопада 2022 року засідання робочої групи з розробки та погодження технічних вимог до закупівель робіт, товарів і послуг при виконанні заходів Комплексної міської цільової програми «Електронна столиця» на 2019 – 2022 роки – на 10 арк.
5. Комерційні пропозиції – на 6 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2022 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НЕТВЕЙВ" |
11 645 859,78
UAH з ПДВ
|
10 522 806,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЛанТек" |
11 992 922,48
UAH з ПДВ
|
11 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
11 469 607,80
UAH з ПДВ
|
11 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЕТВЕЙВ" #37470306 |
Переможець |
10 522 806,84
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2022 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:16
|
ду 2 від 27.12.2022 до договору NW6460.VP.TFE-P від 09.12.2022.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:41
|
ду 1 від 26.12.2022 до договору NW6460.VP.TFE-P від 09.12.2022.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 12:54
|
договір NW6460.VP.TFE-P від 09.12.2022.pdf | укладений |
12 грудня 2022 12:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Засіб зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (WiFi точка доступу) | 342 | комплект |
25 900,02
UAH з ПДВ
|
Комплект матеріалів для монтажу засобів зв’язку для забезпечення безпроводових підключень | 1 | комплект |
1 032 316,80
UAH з ПДВ
|
Супутні послуги з налаштування засобів зв’язку для забезпечення безпроводових підключень | 1 | послуга |
632 683,20
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із погодженням зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | NW6460.VP.TFE-P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: приведення формулювань у договорі у відповідність до технічних вимог, Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни в договір. |
Номер договору про закупівлю: | NW6460.VP.TFE-P |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Засіб зв’язку для забезпечення безпроводових підключень (WiFi точка доступу) | 342 | комплект |
25 900,02
UAH з ПДВ
|
Комплект матеріалів для монтажу засобів зв’язку для забезпечення безпроводових підключень | 1 | комплект |
1 032 316,80
UAH з ПДВ
|
Супутні послуги з налаштування засобів зв’язку для забезпечення безпроводових підключень | 1 | послуга |
632 682,00
UAH з ПДВ
|