Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та реставрація картриджів)
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2022-11-24-007483-a dc2bddc7f8944876b0795446fbc1e99d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Хомко

+380977098723 tsenter.ter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ТЕРЕБОВЛЯНСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38543647
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., місто Теребовля, ПЛОЩА ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Мар'яна Хомко
+380977098723
tsenter.ter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 послуга
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м.Теребовля, пл. Т.Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
Реставрація картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м.Теребовля, пл. Т.Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 листопада 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

24 листопада 2022 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2022 15:46
Протокол 552.docx.p7s
24 листопада 2022 15:46
Протокол 552.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНОВА НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2599922881
Переможець 1 800,00
UAH
24 листопада 2022 15:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 09:24
264 22.PDF укладений
24 листопада 2022 15:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 7 послуга 150,00
UAH
Реставрація картриджа 3 послуга 250,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 800,00
UAH