Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція мереж пожежного водогону пожежної насосної 5-ти поверхового корпусу, загальною площею-5148м2, розташований за адресою : м. Суми, вул.Привокзальна,31"
Очікувана вартість
1 072 228,00 UAH
UA-2022-11-24-000879-a e09e3fe9a4ce41249c7ffb4946042c8b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Олена Володимирівна

+380542700467 sumyonko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 05480996
Місцезнаходження: 40022, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Привокзальна 31
Контактна особа: Бойко Олена Володимирівна
+380542700467
sumyonko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до Договору № 250 про виконання робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція мереж пожежного водогону пожежної насосної 5-ти поверхового корпусу, загальною площею-5148м2, розташований за адресою : м. Суми, вул.Привокзальна,31"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Привокзальна,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2023
ДК 021:2015: 45343000-3 — Встановлення протипожежного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

24 листопада 2022 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумиспецмонтаж"
#37654555
Переможець 1 072 228,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2022 09:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 10:16
Звіт про закриття Договору _ 250.pdf укладений
29 березня 2023 10:15
Електронний підпис укладений
29 березня 2023 10:06
ДУ _ 2 до Договору _ 250.pdf зміни до договору
29 березня 2023 10:05
Електронний підпис укладений
31 січня 2023 12:52
ДУ _ 2 до Договору _ 250.pdf зміни до договору
31 січня 2023 12:41
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 14:13
ДУ _ 1 до Договору _ 250.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 14:13
Договір _ 250.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 1 071 231,60
UAH (в тому числі ПДВ 178 538,60 UAH)