Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на обєкті " Капітальний ремонт заміна ліфтів хірургічного корпусу Київської міської клінічної лікарні №10 за адресою проспект Голосіївський 59 б",ДК 021:2015 -Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
21 445,15 UAH
UA-2022-11-24-000473-a 4821b4bc7e8642ed838c34364c31d2f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барабаш Олена

380968485097 kmkl10125@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 листопада 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993931
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59-б
Контактна особа: Барабаш Олена
380968485097
kmkl10125@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, проспект Голосіївський, 59-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

24 листопада 2022 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 21 445,15
UAH з ПДВ
24 листопада 2022 09:08

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 14:58
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 14:55
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 13:47
ДУ.PDF зміни до договору
04 січня 2023 13:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 11:14
Додаткова №172-22-14.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 10:24
Договір №172 22-14.PDF укладений
24 листопада 2022 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зменшенням обсягів робіт та на підставі п. 3.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 172/22-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У порядку та на умовах, визначених Договором, керуючись п.4 ч.5 ст 41 ЗУ" Про публічні закупівлі", враховуючи вимоги ч.1 ст.651 ЦК України продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 172/22-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 18 349,76
UAH (в тому числі ПДВ 3 058,29 UAH)